Vet du vad som var fel?Hästen som åkte till UDS igår klarade sig inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vad som var fel?Hästen som åkte till UDS igår klarade sig inte
Tur att jag vet att Du är Du - annars har jag tippat på gravidNu vill jag ha grilled cheese sandwich. Jag som inte ens äter ost och undviker rostat bröd.
Tur att jag vet att Du är Du - annars har jag tippat på gravid
Nä, det tror jag inte. Tänkte mig att soja typ inte kunde bli för gammalLyckades hälla på gammal japansk soja på riset till middagen.. Det var det enda riset kvar så jag åt det ändå. Smakade inte så konstigt ändå, men luktade soja blandat med vinäger..
Just nu ångrar jag mig lite, visst borde man väl inte få matförgiftning av gammal soja?
Tänkte jag med, tills jag kände lukten..Nä, det tror jag inte. Tänkte mig att soja typ inte kunde bli för gammal
Det är nog ingen fara.Lyckades hälla på gammal japansk soja på riset till middagen.. Det var det enda riset kvar så jag åt det ändå. Smakade inte så konstigt ändå, men luktade soja blandat med vinäger..
Just nu ångrar jag mig lite, visst borde man väl inte få matförgiftning av gammal soja?
Skulle inte tro att det är någon fara, men det låter ju inte speciellt gott . Det låter ju nästan som det som händer med vin som blir för gammalt?Lyckades hälla på gammal japansk soja på riset till middagen.. Det var det enda riset kvar så jag åt det ändå. Smakade inte så konstigt ändå, men luktade soja blandat med vinäger..
Der smakade lite skumt såklart, men lukten var betydligt värre.Skulle inte tro att det är någon fara, men det låter ju inte speciellt gott . Det låter ju nästan som det som händer med vin som blir för gammalt?
De misstänkte kolit.Vet du vad som var fel?
Som kanaljens mamma.De misstänkte kolit.
Mmm, ingen som helst aning om orsak heller.Som kanaljens mamma.