För mycket Habanero?Vi fick utrymma köket, det var så luften stack i näsan och vi hostade som bara den alla tre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mycket Habanero?Vi fick utrymma köket, det var så luften stack i näsan och vi hostade som bara den alla tre
Bara habanero och en paprika. Helt fruktansvärt! Nästa år ska jag nog inte ha någon chili alls..För mycket Habanero?
Bara habanero och en paprika. Helt fruktansvärt! Nästa år ska jag nog inte ha någon chili alls..
Vi fick utrymma köket, det var så luften stack i näsan och vi hostade som bara den alla tre
Jag intar chili vääääldigt försiktiga mängder.Bara habanero och en paprika. Helt fruktansvärt! Nästa år ska jag nog inte ha någon chili alls..
Man lär så länge man leverDu skulle kanske testat med bara paprika och en habanero Fast ingen kommer ju ihåg en fegis!
Jag har typ hur mycket som helst på att göra listan. Har inte hunnit en 10 del. Kvällen avslutas med 2 timmar på Ridskolan och sortera torr tvätt...En till som är utråkad men som inte orkar göra något
Själv vågar jag inte göra allt för mycket, vaknade helt snurrig i huvudet idag. Så det blev bara en kort promenad förut, för trodde nästan jag skulle svimma.Jag har typ hur mycket som helst på att göra listan. Har inte hunnit en 10 del. Kvällen avslutas med 2 timmar på Ridskolan och sortera torr tvätt...