Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pasta kanske
Ja vi är inne på en pastasallad. Vi får väl se vad det blir till slut.Pasta ost och skinksås blir det här.
Ja vi är inne på en pastasallad. Vi får väl se vad det blir till slut.
Har du diagnos på dina problem, från läkare? Vad erbjuds du för hjälp? Det låter ju rent förfärligt att du får så ont av att bara gå lite korta sträckor!
Har du specialsulor? Isåfall reklamera de hos teknikern.
Jag tror inte att det är någon som tror att du är lat. Det låter förfärligt att ha det så.Jag är plattfot med korta, breda fötter och går som en anka (det är vad en fysio har sagt). Jag går just nu hos fysio för att få hjälp att töja och förlänga benmusklerna. Mina benmuskler - alla, vader, framsidan, baksidan och på sidan är korta och krampar, särskilt vaderna. Just nu har jag kilklackade sandaletter eftersom de är vad jag går lättast i eftersom de har klack. Men de gör också att jag krampar och fötterna domnar efter att jag gått lite längre.
Jag har gåskor med inlägg som gjorde att jag vred om foten så den gick rakt vilket gjorde att jag inte använde skorna på ett antal år. Nu har jag tagit bort sulorna/inläggen och har köpt mjuka sulor och inlägg som höjer hälen lite, men det gör fortfarande ont. Ska se om det hjälper om jag går lite mer med dem. Ett par riktigt bra gåskor står på inköpslistan och jag hoppas på att det ska hjälpa.
Det är inte för att jag är lat som jag undviker att gå, utan att det gör ont.