Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är faktiskt rätt skönt att sova när det är mörkt. Men, visst, det hade väldigt gärna fått vara ljust när jag kliver upp !Nu är det mörkt på morgonen när vi går upp. Det går så fort! Snart är det mörkt större delen av dygnet.
Exakt, mörka nätter gör ingeting. Och svalare! Men mörka mornar är inte kul..Det är faktiskt rätt skönt att sova när det är mörkt. Men, visst, det hade väldigt gärna fått vara ljust när jag kliver upp !
Vad hände? =(Hästen som åkte till UDS igår klarade sig inte
Funderar på om det är värt att lämna in en säck äpplen för mustning. Har sinnessjuka mängder äpplen och äppelmust är ju gott. Men hur länge håller en sån där bib egentligen?
Jag noterade inte ens något skräp på bänken innan jag läst vad du skrev om detÄntligen lugna ochjag har gjort min redovisning. Nu lyssnar jag bara. Lite heta diskussioner. Min kollega kallade just vår chef för Älskling
Visa bifogad fil 152942
Vänligen bortse från skräpet som ligger på bänken. Plockat undan det nu
I morse var det helljus på när vi åkte till jobbet.Nu är det mörkt på morgonen när vi går upp. Det går så fort! Snart är det mörkt större delen av dygnet.