Sitter på en stubbåker och tittar på orienterare...
Huga vad trist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på en stubbåker och tittar på orienterare...
Nä roligt. Det var över 1000 som tävlade. Även eliten var där.Huga vad trist
Nä roligt. Det var över 1000 som tävlade. Även eliten var där.
Jo men skillnad på orientering i skolan och riktig. Eller så här skillnad på om em okunnig person satt ut eller en kunnig. Sätter en vanlig lärare ut kan du lika gärna kasta tärningar om var kontrollerna hamnar.Hade en idrottslärare på mellanstadiet som tog dö på det lilla intresse som fanns
Jo men skillnad på orientering i skolan och riktig. Eller så här skillnad på om em okunnig person satt ut eller en kunnig. Sätter en vanlig lärare ut kan du lika gärna kasta tärningar om var kontrollerna hamnar.
Jag gillade inte heller det i skolan. Men skillnad nu när man får saker förklarat av de som kan. Men springa i vädret som var idag. Aldrig över min döda kropp.Inte bara det. Hon var så nördig att vi fick ha orientering nästan varenda gympalektion vi hade ute.....
Har du diagnos på dina problem, från läkare? Vad erbjuds du för hjälp? Det låter ju rent förfärligt att du får så ont av att bara gå lite korta sträckor!Hemma. Gick till tvärbanan men har ändå bara fått ihop 4670 steg. Suck. Nu värker mina fötter och har domnat av lite. Det kommer bli värktabletter ikväll. Måste fixa skor. Jag har ju ett par gåskor jag letade fram och la ny sula i men de gör ont när jag går fortfarande, särskilt lite längre (för mig) sträckor. Jäkla fötter och ben
Har du specialsulor? Isåfall reklamera de hos teknikern.Hemma. Gick till tvärbanan men har ändå bara fått ihop 4670 steg. Suck. Nu värker mina fötter och har domnat av lite. Det kommer bli värktabletter ikväll. Måste fixa skor. Jag har ju ett par gåskor jag letade fram och la ny sula i men de gör ont när jag går fortfarande, särskilt lite längre (för mig) sträckor. Jäkla fötter och ben
Mormor är borta. Hon dog igår kväll inte många minuter efter mitt sista samtal med mamma som vakade, stilla och lugnt.
Det är skönt ändå att hon visste vad som skulle komma och har varit redig och klar hela tiden. Allt som har att göra med urnsättningen och annat praktiskt är ordnat som hon vill ha det. Ingen behöver fundera eller undra.
Så ledsen för din skull, beklagar verkligen att du inte hade möjligheter att vara med din familj nu.Mormor är borta. Hon dog igår kväll inte många minuter efter mitt sista samtal med mamma som vakade, stilla och lugnt.
Det är skönt ändå att hon visste vad som skulle komma och har varit redig och klar hela tiden. Allt som har att göra med urnsättningen och annat praktiskt är ordnat som hon vill ha det. Ingen behöver fundera eller undra.