Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Precis mejlat till en sadelprovare.
Äntligen ska Halle få en anpassad sadel efter honom. Jag börjar med dressyrsadeln. Rider mest i den, kan även tänka mig en allround sadel.
Sådär. Har precis målat en dörrkarm till . Och i eftermiddag/kväll gör jag strykning nummer två. Ska åka en sväng till föräldrarna nu på förmiddagen och göra äppemos!
Och så håller jag på med att kika på Rustas väggfärger för att försöka hitta en ny färg till lilla hallen. Den börjar se rätt sliten ut plus att nyansen som den är målad i nu är trist mot de fina nymålade dörrkarmarna. Grönt kanske?
Sovit drygt 12 h.
Har fått trofé för att jag varit här 20 år.
Äter macka och dricker kaffe innan jag ska ut och springa.
Sen tonfisk hos päronen och njuta ute i solen.
Dricker kaffe. Så skönt med helg.
Veckorna på jobbet går så himla fort.
Idag kommer en som ska hjälpa mig med cykeln
Får se om nytt hjul måste köpas
Katten sitter på uteplatsen och spanar.
Idag ska maken prova flyga motorflyg för första gången. En mycket försenad 40årspresent. Är "spaka själv dag" på flygfältet. Och allmänt galej i hela samhället för den delen. Så vi ska ut och göra stan efter flygturen.
I eftermiddag hämtar vi en kattunge hos min stallägare. Ska bli kul!
Ligger i soffan och dricker kaffe. Drömde om mina föräldrar i natt och vaknade storgråtandes, usch vad jag saknar dem båda. Men sambon fixade lyxfrukost och vände misären till mysmorgon. Nu ska jag ha en bra lördag!
Släpat fram en massa skit som ska till sopstationen. Får hjälp att köra iväg den trasiga frysen idag så tänkte passa på att kasta en massa annat också.
Rensat vattenlåset i tvättstugan, kör tvättmaskinen, bytt sängkläder och nu funderar jag på om jag ska åka till köpcentret och leta efter lite vaser, dekoration osv inför fotograferingen.
Sitter på altanen och övervakar sonen som sover i sin vagn. I morgon är det hemmaloppis så jag måste börja röja snart. Förra året sålde vi rätt bra, i år vill jag framför allt bara bli av med allting så kommer nog ställa ut allt rätt billigt eller bortskänkes. Det blir mysigt! Ska köpa lite bullar, storfamiljen brukar komma över och hänga. Pappa ska hämta två grillar och ta upp till samfälligheten på landet och jag hoppas på att vårt hus är några kg lättare i morgon kväll.
Hjälpt min granne "här nere" att byta abonnemang på sin mobil och han blev väldigt glad att jag var här.
Klippt byrackan, en massa tovor *i pälsen av kardborrar och skit, ser inte klokt ut men hoppas det blir bättre. Passade även på att klippa mig själv och det ser ännu tokigare ut, jag som ska på fest nästa vecka! Brukar ju klippa lite i taget, men nu blev det en stor tofs, så pass stor att det inte går att sätta upp i en tofs längre. Får bli mycket frisyrgelé i håret.
Ska passa på att tvätta lite och hoppas det hinner torka tills jag åker tidigt på morgonkvisten. Ska ta mig i kragen och köra bort skräp strax, det som får plats i bilen, köra bort till förrådet annat som får plats i bilen och sedan packa i bilen det som ska med upp. Skor, jackor, köksprylar mm.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.