Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad jag vill göra idag, har inte ett enda måste
Jag är inte van vid att inte ha något måste allsDet är så härligt, själv ligger jag i soffan med en kaffekopp fram "över Atlanten". (Har visserligen tvättstugan men inget annat)
Ja ingen i vår förening behövde hämtas i ambulans iaf. Men den var där på besök.Sitter på en stubbåker och tittar på orienterare...
Promenera och få lite fler steg idag !Försöker sparka igång mig med att gå och handla. Typiskt mig så glömde jag en grej så får masa mig ut idag också. Funderar på om jag ska promenera eller ta bussen. Katten snusar bredvid mig på datorn.
Eller bara scrappa stegmätningen och röra på sig så mycket man kan, vill och mår bra av. Ju mer dess bättre, men mätningen i sig är helt onödig (och kan vara stressande för en del).Promenera och få lite fler steg idag !
Självklart. Jag svarade bara så pga stegräknardiskussionen som redan pågick . Och fler steg blir det ju hur som helst, vare sig man räknar eller inte ...Eller bara scrappa stegmätningen och röra på sig så mycket man kan, vill och mår bra av. Ju mer dess bättre, men mätningen i sig är helt onödig (och kan vara stressande för en del).
Yes, varje steg räknas men inget steg behöver räknas.Självklart. Jag svarade bara så pga stegräknardiskussionen som redan pågick . Och fler steg blir det ju hur som helst, vare sig man räknar eller inte ...
Ligger i soffan och dricker kaffe. Drömde om mina föräldrar i natt och vaknade storgråtandes, usch vad jag saknar dem båda. Men sambon fixade lyxfrukost och vände misären till mysmorgon. Nu ska jag ha en bra lördag!