Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni var inte gjorda av socker... dotterns nya klass hade lekar häromdagen. 8r som skulle ösa vatten i en hink. Spaden hamnade i vattnet 3 killar stod och skrek den enda som kunde hämta Spaden var dottern så hon gjorde det blev blöt om tassen men konstaterade att nej hon var fortfarande inte tillverkad av socker överlevde och sockerkillarna stod och ylade. -hon blir blöt. -Ja men det är ingen fara jag är inte gjord av socker svarade hon.Lite regn hindrade inte oss på min tid
Färdig!!! Nu är det bara golvlisterna som ska återmonteras.Lägger det sista på vinylklickgolvet på ovanvåningens hall, börjar bli less på golvläggning,kommer få valkar på knäna.
Välkommen hitFärdig!!! Nu är det bara golvlisterna som ska återmonteras.
Inte oss heller men dessa gav uppLite regn hindrade inte oss på min tid
...och där sprack det, får strunta i hotellrummet och ta sista tåget hem till två skrikande barn....och nu efter fem timmar och ett tjugotal provade trivs jag som fisken i vattnet.
Färdig!!! Nu är det bara golvlisterna som ska återmonteras.
Jag tänkte precis detsamma. Vi har ett MYCKET fult plastgolv i köket som jag någon gång skulle vilja plocka bort och se vad som kan tänkas finnas under. Men jag har hittills inte orkat. När jag börjar fundera på att flytta på kylskåpet så brukar mina planer sluta där...Välkommen hit