Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En och annan engelsman rynkar nu pannan över skottars oförmåga att ta in betydelsen av ordet huvudstad.Vilar fötterna och äter hallonbulle från det svenska bageriet jag passade på att slinka in på i förmiddags när vi ändå var i Edinburgh. Har haft ett otroligt trevligt dygn i huvudstaden med mina föräldrar, och nu väntar ett par förhoppningsvis lika trevliga dygn i icke-huvudstaden Vi inleder med besök på stans bästa fisk & skaldjursrestaurang ikväll och imorgon ska vi stiga upp i ottan för att åka till Blair Castle International Horse Trials och titta på fälttävlan hela dagen
Haha! Jag var nära på att sätta det inom citationstecken, men sedan kickade min skotska stolthet inEn och annan engelsman rynkar nu pannan över skottars oförmåga att ta in betydelsen av ordet huvudstad.
...och nu efter fem timmar och ett tjugotal provade trivs jag som fisken i vattnet.Åker mot landets trevligaste ölfestival.
En tunghuggare alltså..Jag var ute och matade hästar nyss och fick in någon typ av insekt i munnen . Den kändes vass och hård och jag spottade och fräste för att få ut den. Då HÖGG den mig i tungan ! DET har jag aldrig varit med om förut .
Jag skulle kunna föreställa mig att hela förvaltningen betalar för generellt STIM.Det tror jag vi kan anta att de INTE gör
Smaklig måltid! den är så god! har redan ätit den i veckan, men är fortfarande sugenHittade kantarell pizzan i affären så ska prova den till kvällsmat! @Enya
Vet inte. Ja mest troligen spänningar i glaset men vet inte hur det har uppstått och om fler kommer att sprickaOtäckt. Men det kan väl hända med glaset i ugnsluckan också, tror jag? Spänningar i glaset?
Nu är de blötta och tysta det kom en rejäl regnskurLyssnar på studenternas nollning. De hörs, fick höja ljudet på radion. Men de verkar vara på väg härifrån. Ja ja det är en gång per år så det är ok och det är ju inte mitt i natten.
Nu är de blötta och tysta det kom en rejäl regnskur