Borde vara min bästa vän också, meeeen jodåsåatt det går bra nu...Genomlidit hell on earth hos tandhygienisten och nu kan jag säga, ja tandtråd kommer bli min nya bästa vän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde vara min bästa vän också, meeeen jodåsåatt det går bra nu...Genomlidit hell on earth hos tandhygienisten och nu kan jag säga, ja tandtråd kommer bli min nya bästa vän
Du ser, grym du är!!! Ta och fira nuJag klarade det! Alla rätt! Yes!
Ska fira med etiopiskt på restaurang ikväll med pappa.Du ser, grym du är!!! Ta och fira nu
Låter toppenSka fira med etiopiskt på restaurang ikväll med pappa.
Bra. Om inte annat inte bra att blanda sig bland andra och smitta dem.Ringde och avbokade. Om jag måste betala för uteblivet besök så får det vara så. Jag vågar inte åka dit.
Måste gå till ICA lite snabbt dock. Men jag tror det är slut nu.
Svider mest, lär väl svida ännu mer i duschen sen med schampo osvMen oj vad hemskt! Hoppas det inte gör alltför ont
Vi har ibland musik ute på förskolegården, och barnen brukar verkligen uppskatta det . Dock behöver ju inte volymen vara så hög att musiken hörs långt utanför gården.Tyvärr med noll hänsyn till omgivningen. Det måste finnas andra sätt att få små barn att röra sig.
Otäckt. Men det kan väl hända med glaset i ugnsluckan också, tror jag? Spänningar i glaset?Svider mest, lär väl svida ännu mer i duschen sen med schampo osv
Men har aldrig varit med om att glas ”exploderar” sådär. Glad det inte var något av barnen som höll i glaset
Tanken är att det bidrar till rörelse och aktivitet, samt kan inkluderande funktion.
Tyvärr med noll hänsyn till omgivningen. Det måste finnas andra sätt att få små barn att röra sig.
Vi har ibland musik ute på förskolegården, och barnen brukar verkligen uppskatta det . Dock behöver ju inte volymen vara så hög att musiken hörs långt utanför gården.