Eh.. han byter ett helt tak själv och jag hade EN uppgift
Petitesser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh.. han byter ett helt tak själv och jag hade EN uppgift
Tack! Just nu kör jag mantrat "såja, det kommer inte gå åt helvete ". Men borde köra "det kommer gå bra".Lycka till!
Min favorit är "Vi bränner den bron när vi kommer till den"Tack! Just nu kör jag mantrat "såja, det kommer inte gå åt helvete ". Men borde köra "det kommer gå bra".
Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?
Va, vad är syftet med det. Det är väl ändå tillräckligt mycket oljud utan att tvinga barnen till att skrika ännu mer. Är inte hög ljudvolym i förskolan ett stort problem?Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?
Rimlig uppgift så här en fredag.Har just irriterat närmaste chefen
Hade jag inte gjort det hade jag inte gjort mitt jobb
Min favorit är "Vi bränner den bron när vi kommer till den"
Precis så jag tänker. Frågade en vän nu som jobbar i förskola och tydligen är det för att främja rörelselek/dans och personalen upplever att det blir lugnare inomhus efteråt då. Tydligen brukar också barnen önska att musiken sätts igång när de är ute. Men, där hon jobbar så är det mer så att barnen behöver vara vid en yta som man utsett till "dansyta" för att lyssna på musiken, inte som hos mig där vi som bor 50m bort på andra sidan en träddunge kan sjunga med i musiken när vi sitter inomhus och bara råkar ha fönstret lite öppet för att vädra...Va, vad är syftet med det. Det är väl ändå tillräckligt mycket oljud utan att tvinga barnen till att skrika ännu mer. Är inte hög ljudvolym i förskolan ett stort problem?
Om du vill hitta fler så sök på malaphor. Ex. You can't beat a dead horse and eat it too.Ohh, den snor jag!
Stackars barn. Varför kan det aldrig få vara tyst eller i alla fall utan störande bakgrundsljud?Precis så jag tänker. Frågade en vän nu som jobbar i förskola och tydligen är det för att främja rörelselek/dans och personalen upplever att det blir lugnare inomhus efteråt då. Tydligen brukar också barnen önska att musiken sätts igång när de är ute. Men, där hon jobbar så är det mer så att barnen behöver vara vid en yta som man utsett till "dansyta" för att lyssna på musiken, inte som hos mig där vi som bor 50m bort på andra sidan en träddunge kan sjunga med i musiken när vi sitter inomhus och bara råkar ha fönstret lite öppet för att vädra...
Jag är som dig. Nu har jag lärt mig hantera det hyfsat eftersom jag jobbar i butik, men då behöver jag ha det väldigt lugnt på fritiden för att koppla av.Stackars barn. Varför kan det aldrig få vara tyst eller i alla fall utan störande bakgrundsljud?
Okej jag är känslig och har aldrig på musik och "tål inte" musik jag inte gillar. Klarar inte ens av att lyssna på Sommar utan musik eftersom de spelar en snutt ändå.
Det du beskriver hade varit ren tortyr för mig som barn.
Tack och lov att jag är ensam i mitt lab och slipper en skränande radio.
Det började de med på förskolan vid mitt hus straxt före sommaren. WTF liksom . Är så glad att jag sålt huset och flyttat.Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?
Får de inte problem med stim?Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?
Man får väl anta att de betalar.Får de inte problem med stim?
Man får väl anta att de betalar.
Jag vet att du har rätt. Men jag skulle vilja att jag har rätt.Det tror jag vi kan anta att de INTE gör
Jag svängde innan Köpenhamn!Idag ska jag åka och ha föreläsning längre söderut, till o med förbi Malmö! Mina kollegor tror jag ska köra fel. Men jag säger att när jag kommer till skylten ”sista avfarten i Sverige” så svänger jag för sen blir inte så bra…