Sitter och pluggar lite medan pappa är och hämtar thaimat till vår middag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagen's hundtraning blev installd. Istallet har jag nu badat Emma-Sue (som kanner sig oerhort sviken och vagrar titta pa mig nu ) och ska ga ut och snickra ihop en "blomlada" langst staketet for klangvaxter. Jag tankte plantera Honeysuckle och kanske Jasmin ocksa, men det ska inte planteras forran om en manad eller tva nar det borjat regna igen.
Jag har dock skaffat mig en vit valp med en stor hog jord i tradgaren ... hon gillar att "simma" i jordhogen sa den maste bort. Nu. Helst i gar.
Men valpis har garanterat jättekul!
Ååååh! Så söt!Titta vilken sötis som bor i mitt parasoll
Eller hur!!Ååååh! Så söt!
Alltså, det där ansiktet är bedårande.Eller hur!!
Jag blev något paff när jag skulle veva upp parasollet och det hade en inneboende... så det var ju bara att försiktigt veva ihop det igen, men inte helt (men var tvungen att fota först).
Åh är det tagel från ponny?Så fina de blev! Usch, jag blev alldeles tårögd
Visa bifogad fil 151852
Precis!Ångrar att jag inte köpte GB sandwich på extrapris. Nej, jag ska inte köpa/äta mer glass.
Titta vilken sötis som bor i mitt parasoll
Pavlova! Går att göra antingen som stor tårta eller som bakelseOm man ska baka eftersom man har typ 6 äggvitor att göra av med, men en av dem som ska äta är mjölkproteinallergisk, vad bakar man då? För att göra det enkelt brukar hon säga att hon är vegan som äter ägg, så tänk så
Kommer jag inte på något får deras bli maränger, men det hade varit kul med något roligare.