Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy på dig, jag var tvungen att dubbelkolla vad det var för dag! :mad: :laugh:

Plus att jag fick lite lätt panik pga kritisk deadline... hade det varit fredag-fredag hade det varit lite katastrof :cautious:
Här är det minsann inte heller fredag. Jag har en dag full med möten. Dessutom har jag ett jobb att skriva klart som behöver vara klart torsdag. Så då hoppas jag att det är torsdag idag.

Om man ska baka eftersom man har typ 6 äggvitor att göra av med, men en av dem som ska äta är mjölkproteinallergisk, vad bakar man då? För att göra det enkelt brukar hon säga att hon är vegan som äter ägg, så tänk så :D
Kommer jag inte på något får deras bli maränger, men det hade varit kul med något roligare.

Om man ska baka eftersom man har typ 6 äggvitor att göra av med, men en av dem som ska äta är mjölkproteinallergisk, vad bakar man då? För att göra det enkelt brukar hon säga att hon är vegan som äter ägg, så tänk så :D
Kommer jag inte på något får deras bli maränger, men det hade varit kul med något roligare.

Nötkakor!

Har planerat att köra ett lass till återvinningen och ett till Erikshjälpen från huset i dag men jag är så sliten. Vid såna här tillfällen hatar jag min begränsade ork :arghh:
Måste duscha och tvätta håret innan jag åker dit också. Får försöka ta det i lugn takt och vila emellan men det är inte riktigt så jag funkar :cautious:

Har precis hackat upp alla äpplen jag plockat hos morföräldrarna. Ska prova och se om de håller i frysen för att kunna göra chutney eller bidra med syrlighet i en mjöd senare under hösten. Orken finns inte riktigt att göra något nu.
Annars äter jag godis och drömmer mig bort med pojkvännen om lägenhet eller husköp genom att skicka hemnet-länkar till varandra. Vi kommer inte kunna köpa något förrän om ca 2-3 år, men ska på första visningen redan nu på söndag för att kunna prata om vad som är behov vs önskemål osv för att kunna sätta en vettig budget framöver :heart
Äpplen funkar bra att frysa och använda senare.

Ser film. Waitress med Keri Russell och Nathan Fillion.
Två timmar lång. I längsta laget.
Lite rolig men nja, vet inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka