Jag vill verkligen hitta nånstans att bo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Jag tänkte precis detsamma. Vi har ett MYCKET fult plastgolv i köket som jag någon gång skulle vilja plocka bort och se vad som kan tänkas finnas under. Men jag har hittills inte orkat. När jag börjar fundera på att flytta på kylskåpet så brukar mina planer sluta där...
Visst skrev du Ittala-glas? Jag hade nog kontaktat dem och berättat vad som hände dig. Kanske är det en engångsföreteelse, men kanske är det något som är bra för dem att veta och som de behöver se över!Vet inte. Ja mest troligen spänningar i glaset men vet inte hur det har uppstått och om fler kommer att spricka
På väg mot kursen i silversmide.
Dagens ungdom. Veklingar!Inte oss heller men dessa gav upp
Dagens ungdom. Veklingar!
Är det Pink Lady? Jag tycker de kan lukta lite så ibland, eller gjorde förut för nu har de blivit sämre.Är förvirrad över äpplet jag äter... det smakar rosvatten? luktar också... blommigt.
Det brukar vara långa köer till flygdagarna. Misstänker det är försvarets. Funkade bra när vi var till Uppsala och linköping före corona. Vet sist i Uppsala för nått år sedan var det kaotisk.Sitter i bilkö först var det köer för vägarbete, nu är det nog kö hela vägen in till flygdagen. Kul dag