Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En otrolig serie!Sitter och läser på altanen. Så skönt att göra just ingenting. Och är mitt uppe i att läsa om Stad-serien av Fogelström.
Dock småförkyld så fick hoppa över löprunda
Bestämde mig för att bygga ihop en hylla som jag köpte för ett bra tag sedan. Well. Jag hittar inte hammaren som behövs för att få till allt på ett bra sätt. Och det känns jättefånigt att skriva till sambon som är på resa för att fråga om han vet var den befinner sig...
Det dröjer tyvärr innan @dobbis kan komma till dig. Hon ska nämligen till mig först, tänkte jag.Samma här. Visa bifogad fil 151938
Gräsligt. Dessutom slitet..
@dobbis när kommer du och fixar golv?
Vi har en ful hall på både över- och undervåning som behöver snyggas till också.
På Folkuniversitetets hemsida. Jätteroligt!Åh det lät roligt! Hur hittade du den?
Jag lyckades hitta den Känner mig så dum som frågar honom hela tiden om han sett allt ifrån mina shorts till min mobil till min ryggsäck... En liten paus kan han få i alla fall.Äsch, det är väl bara att fråga. Särbon kan ringa mig och fråga var jag har gjort av saker hemma hos honom
Samma här. Visa bifogad fil 151938
Gräsligt. Dessutom slitet..
@dobbis när kommer du och fixar golv?
Vi har en ful hall på både över- och undervåning som behöver snyggas till också.
@dobbis Jag har också golv som behöver bytas
Bara så du vet @dobbis så kan du besöka mig utan baktanke, annat än att dricka kaffe och snacka strunt!Det dröjer tyvärr innan @dobbis kan komma till dig. Hon ska nämligen till mig först, tänkte jag.
Hos vilken klubb?Bygger om soptunnehuset och försöker få barnet att ta mer ansvar för packningen
@Scata vi tävlar i Gävle imorgon
Glöm det Jag har tingat henne för flera år sedanDet dröjer tyvärr innan @dobbis kan komma till dig. Hon ska nämligen till mig först, tänkte jag.