Mitt skohorn är mycket längre än min borsteHårborste.
Jag är lite stel så borsten är alldeles för kort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt skohorn är mycket längre än min borsteHårborste.
Det är bara att börja titta på repriserna nu då! Börja med några glas vin så att du inte minns hur det gick.Jaha. Mitt OS-lov är slut. Nu har jag semester. Inte alls lika kul
Jag tänkte gå upp tidigt, kroppen tänkte inte det. Idag tror jag lite shopping (blommor) och tömma bilen på återvinning. Och sen på em lång massage
Det är bara att börja titta på repriserna nu då! Börja med några glas vin så att du inte minns hur det gick.
OK... Står: "vin" läses som: "GT".Jag dricker inte så gärna vin. Dessutom har jag oerhört bra minne. Bra tips ändå!
OK... Står: "vin" läses som: "GT".
There you go! Det finns en lösning på allt. Frågan är hur många såna det krävs för att du inte ska minnas finalen på 400m häckhindersimning eller vad det nu kan vara?Usch, så beskt! Min alkohol ska helst smaka sötslisk. Tänk piña colada osv
There you go! Det finns en lösning på allt. Frågan är hur många såna det krävs för att du inte ska minnas finalen på 400m häckhindersimning eller vad det nu kan vara?
Du kan roa dig med reprisen på breakdancen?Just den grenen hade varit kul att se
Du kan roa dig med reprisen på breakdancen?