Post olympics depression
Bara 1,5 Är till nÀsta. Ska nog direkt jag Àr tillbaka pÄ jobbet lÀgga in min ansökan om OS-lov.
Bara 1,5 Är till nÀsta. Ska nog direkt jag Àr tillbaka pÄ jobbet lÀgga in min ansökan om OS-lov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, skitsnack pÄ vilket sÀtt? Hur vet du vad jag har gjort och inte gjort?De behöver inte kunna flyga utan kan ha liftat, klÀttrat vidare och sedan satt sig. NÀr mitt ex hittade fÀstingen pÄ mig var vi i centrala Sthlm med stenhus, asfalt och inne i en central butik. De kan krypa ivÀg frÄn klÀder, ramla ner frÄn grenar, lifta med en fÄgel, en katt osv sÄ att du "inte varit utomhus" Àr förutom rent skitsnack inte ens en garanti för att inte stöta pÄ en fÀsting. De sÀtter sig inte direkt utan kan krypa runt rÀtt lÀnge innan de vÀljer var de vill bita.
Du motsÀger dig sjÀlv, antingen har du varit ute eller sÄ har du inte varit pÄ nÄgon strand.Ok, skitsnack pÄ vilket sÀtt? Hur vet du vad jag har gjort och inte gjort?
Jag har varit pÄ stranden och dÀr fick jag en fÀsting, vilket Àr exakt vad jag skrev i mitt inlÀgg.Du motsÀger dig sjÀlv, antingen har du varit ute eller sÄ har du inte varit pÄ nÄgon strand.
Det kan man. Och man behöver inte uppge varförKan man skriva till sitt jobb och sÀga att man vill sjukskriva sig ett par dagar? Eller hur funkar det nÀr man inte mÄr sÄ bra? Jag jobbar mÄndag, tisdag och onsdag sÄ hade velat sjukskriva mig för dom.
Kan man skriva till sitt jobb och sÀga att man vill sjukskriva sig ett par dagar? Eller hur funkar det nÀr man inte mÄr sÄ bra? Jag jobbar mÄndag, tisdag och onsdag sÄ hade velat sjukskriva mig för dom.
Jag har varit pÄ stranden och dÀr fick jag en fÀsting, vilket Àr exakt vad jag skrev i mitt inlÀgg.
Jag har inte varit ute idag och duschade i morse. Nya klÀder.
SkohornFÄtt ett myggbett pÄ ryggen, precis dÀr jag inte nÄr att klia. Inte okej GÄr och gnuggar ryggen mot dörrposter, inte för att det hjÀlper sÄ mycket..
HĂ„rborste.Skohorn