På med en vindtät jacka och marsch iväg !!Försöker övertyga mig själv att ta en runda till återvinningen och få en promenad hem igen. Det går sådär. Soligt men blåser rejält.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På med en vindtät jacka och marsch iväg !!Försöker övertyga mig själv att ta en runda till återvinningen och få en promenad hem igen. Det går sådär. Soligt men blåser rejält.
Här blåser det skönt.Försöker övertyga mig själv att ta en runda till återvinningen och få en promenad hem igen. Det går sådär. Soligt men blåser rejält.
Det är ju inte säkert att den kom därifrån? Den kanske har hängt med i dina kläder, i ditt hår...?Var på stranden. Fick en fästing. Hur gick det till?!
Hängt med från var? Soffan? Sängen? Symaskinen?Det är ju inte säkert att den kom därifrån? Den kanske har hängt med i dina kläder, i ditt hår...?
Kan ju kommit vart som helst ifrån, din egen trädgård? Mitt ex hittade en fästing som kröp omkring på min hals när vi var i affären en gång, de kom knappast därifrån utan följt med mig någonstans ifrån ute.Hängt med från var? Soffan? Sängen? Symaskinen?
Jag har inte varit ute idag och duschade i morse. Nya kläder.Kan ju kommit vart som helst ifrån, din egen trädgård? Mitt ex hittade en fästing som kröp omkring på min hals när vi var i affären en gång, de kom knappast därifrån utan följt med mig någonstans ifrån ute.
När var du på stranden då om du inte varit ute? Den kan ju liftat hem med din man eller följt med hem tidigare men inte satt sig förrän nu.Jag har inte varit ute idag och duschade i morse. Nya kläder.
Jag har inte varit ute förutom på stranden. Trodde det var tydligt nog.När var du på stranden då om du inte varit ute? Den kan ju liftat hem med din man eller följt med hem tidigare men inte satt sig förrän nu.
Fästingar finns i princip precis överallt:Jag har inte varit ute förutom på stranden. Trodde det var tydligt nog.
Att den skulle komma från maken är extremt långsökt. Då skulle den dessutom behöva kunna flyga. Jag duschade både igår och i morse, och var inte ute igår heller.
Helt orimligt. Fästingar alltså. Verkligen inte säkert nånstans.Fästingar finns i princip precis överallt:
Fästingar finns inte bara i skogen utan också i parker, trädgårdar, längs gångstigar och i andra miljöer där vi människor gillar att vara; gräsmattor, löpspåret, golfbanor, stränder, rastplatser eller andra utomhusmiljöer.
Enligt fasting.nu. Man går inte säker någonstans tyvärr.
Japp. Det var precis häromdagen som de pratade på radion om att de fanns i grönområden mitt i städer också.Helt orimligt. Fästingar alltså. Verkligen inte säkert nånstans.