Jag tycker du är en av de mest givande och insiktsfulla på forumet och jag gillar läsa dina inlägg och håller ofta med. Du har även skrivit saker som gett mig ett nytt perspektiv och en sak du lyft diskuterar jag ganska ofta med min man. Vill också tillägga att jag har varit en smygare under många år och i yngre dagar skrivit med annat användarnamn och nu när jag kom tillbaka hit och såg ditt användarnamn var min initiala reaktion åh det där är en dryg och korkad person så hur du skriver har fått mig att helt ändra åsikt. Sen om jag blandat ihop dig med någon annan eller om du och jag förändrats på 15 år låter jag vara osagt.
Övrigt undrar jag om mässlingvaccinet. Är det något man tar utanför bvc programmet? Vi har tagit TBC och ska ta TBE och vattkoppor när han är ett år men mässlingvaccinet har jag missat
Tack för dina fina ord. Jag tror du blandar ihop mig med en annan, det är många som gjort Det här användarnamnet har jag bara haft sen 2019 tror jag. Annars har jag varit här i 20 år.
Det ingår i vanliga programmet men först när barnet är 1,5 år. Men eftersom vi reser i januari behöver han det redan nu