Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skruttig idag :down: Någon har slängt snuvabaciller på mig, kanske t.o.m mancold-baciller - det är SYND om mig!

Som tröst sitter jag och tittar på loppis-ställen och ser att på mitt favorit-loppis/återbruks-ställe finns en utemöbel kvar som jag tittade på redan innan semestern och VILL HA! Dissade den då för den är ganska dyr, men nu tror jag att jag ska ringa och tinga den tills på onsdag då jag kan åka dit ;):o:up:
Låter som en lätt släng av mancold men den verkar redan kulminerat iom loppisfyndet. ;)
 
Ätit tomatsoppa och såg svt:s vägra sociala medier. Förstår verkligen Adam Lundgrens tankar och reaktioner, har själv lite samma tänk om än inte lika extremt.

Soligt och fint väder och mycket folk ute. Både grannar och hästfolk. Har ingen större lust/ork att vara såvidare social utan sitter inne med musik istället. Och Jinns som min ständiga följeslagare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp