Jättefin!Jag är så nöjd med min "nya" (1930-1940-tal) ljusstake..... Visa bifogad fil 36527
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin!Jag är så nöjd med min "nya" (1930-1940-tal) ljusstake..... Visa bifogad fil 36527
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen
Jag - som aldrig haft annat än gamla traktorer - säger att de går att laga. Sällan man hittar en traktor som aldrig går sönder på något vis. Brukar finnas händiga gubbar i de flesta byar.Jaha då la min traktor av köpte den begagnad för ett och halvt år sedan då den jag hade tidigare la av
Det är nog inte meningen att jag ska ha någon traktor
Men jag känner ingen som kan laga denJag - som aldrig haft annat än gamla traktorer - säger att de går att laga. Sällan man hittar en traktor som aldrig går sönder på något vis. Brukar finnas händiga gubbar i de flesta byar.
Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen
SkålÄr inte hundraprocentigt nykter efter en lång dag i kärnförrådet. Skål! Bordeaux i glaset
Fint, duktig du! Men också: Åh, vad fin sax! Var är den ifrån?Varför köra på enkelt när man kan vara jobbig och måste vara extra allt när man syr. Och därmed sitter och handsyr på en jäkla massa dekorationer.
Men ja! Jag har undrat hur det går för er. Så härligt och jättegrattis!Längesen jag skrev här, men tänkte att det kanske är någon som kommer ihåg att jag har min man i Irak och vi har väntat på om han får komma hit eller inte. Igår fick vi äntligen besked, han får komma! Det tog "bara" 18 månader på dagen för migrationsverket att bevilja anknytningen