Blev hemma idag, riktigt sjuk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ledsen. Blev kallad självisk, onormal och utan mening med livet bara för att jag inte vill ha barn. I vanliga fall bryr jag mig inte men den gången tog jag illa vid. Det sas med ett sånt förakt att det verkligen sved till. Jag gav mitt vanliga svar, att jag är nöjd med mitt liv och att min mening med livet inte är barn utan lycka. Och för mig är barn inte lycka just nu i varje fall.
@karamelldrottningen @Voeux det var en yngre förmåga på jobbet som sa. Jag brukar inte bry mig, men hon sa det med sånt förakt att jag blev alldeles ställd
Plockade en kasse idag med Åkerö äpplenI morgon ska jag nog plocka lite äpplen på jobbet. Ligger drivvis där, och ingen tar rätt på dem. Och det är fina äpplen, som Åkerö
@karamelldrottningen @Voeux det var en yngre förmåga på jobbet som sa. Jag brukar inte bry mig, men hon sa det med sånt förakt att jag blev alldeles ställd
Jag har också fått någonting liknande slängt på mig någon gång. Just det där med "meningen med livet". Brukar bara stirra tomt och säga att dom nog inte förstår speciellt mycket om livet och att dom lär bli ordentligt besvikna om dom tror att deras livsmål är samma som alla andras.@karamelldrottningen @Voeux det var en yngre förmåga på jobbet som sa. Jag brukar inte bry mig, men hon sa det med sånt förakt att jag blev alldeles ställd
Jag brukar säga att det är mer själviskt att skaffa barn än att strunta i det.
@sthu Jag brukar säga att min katt är mitt barn och sedan njutningsfullt se deras fasa över en CCL. Samt fråga om de vill se bilder på katten och hala upp mobilen. Jag har även dragit @Diabetikern grej ibland när det pratats för personligen om moderskapets lycka och att jag inte vet vad jag missar.