Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helgerna är ALLDELES för korta, ja. Har länge tänkt att jobba 2 dagar och vara ledig 5 hade varit SÅ mycket bättre än det motsatta.....Äter nytinad havrefralla till frukost.
Fulltecknad dag/helg. Först loppisen och köpa en soffa jag spanat in, hiva den gamla (döäckliga) och sen sätta stängseltråd. Fåren ska klippas och hästarna ridas. Sen har jag mer jag vill göra. Helgerna är alldeles för korta!
Har precis sprutat upp väteperoxid i fissen för att @AraSlei en gång rådde mig att det skulle hjälpa mot bakteriell vaginos! Det kändes, kan jag lova.
Jag låg sjuk hela förra helgen och gjorde verkligen INGENTING - känns som om jag har lite att ta igen !Oj vad ni pysslar.
Själv ska jag inte göra ett skit mer idag än det mest nödvändiga.
Ja det förstår jag skönt att du mår bättre!Jag låg sjuk hela förra helgen och gjorde verkligen INGENTING - känns som om jag har lite att ta igen !
Kräftskiva brukar läka det mesta åtminstone tillfälligtEn härlig lördag! Maken tog med sig Ville ut i skogen för att plocka svamp och jaktträna. Jag fick just en rapport att han har drivit 8 min nu. Jag håller mig hemma och försöker läka ut muskeln i ryggen som jag drog till förra helgen, det börjar bli bättre, jag skriker inte längre rakt ut när jag vänder mig i sängen.
Kräftskiva i kväll hos kompisar!
+ och surströmmingsskiva!Kräftskiva brukar läka det mesta
Det gjorde det! Blev helt bra direkt! Men började lukta lite unk efter några dagar så tänker att jag borde köra en längre kur. Tack för tipset!Gav det något resultat då?
Det har det iaf gjort på mig, det var länge sedan jag hade BV nu!
jag kör dock så jag tvivlar på kräftornas läkande kraft! Men trevligt umgänge kan göra mycket.Kräftskiva brukar läka det mesta åtminstone tillfälligt