Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, nu är det kris! Har fått på mig världens mest obekväma bh. Ska ut och fira hela kvällen. Hur sjutton ska jag stå ut?
Det finns inget öppet nu som säljer underkläder antar jag. Tror de stängde vid fyra.. Gå utan vill jag helst inte, trots att tuttarna är små.
Men jag håller på att bli tokig!
 
Gullefjunen börjar vara stora
20190914_150154.webp
 
Håller med dig om det! Gick ut på promenad en gång utan och mina behag är verkligen inte stora, jag gör inte om det misstaget! :nailbiting:
Hemma är det bara skönt så länge man är stilla. Har tyvärr inget bra tips :(

Eller hur! Hemma är jag nästan alltid naturell så att säga, annars vill jag ha någon form av stöd. Det räcker med en bralette för min del, bara något som håller fast härligheten lite.
 
Låter som en lätt släng av mancold men den verkar redan kulminerat iom loppisfyndet. ;)
Loppis är en bra medicin, den kan jag rekomendera!
Tyvärr så var fel människa på plats när jag ringde, så jag får ringa igen på tisdag... hoppas den är kvar då, nu när jag bestämt mig :nailbiting:

Men har ändå legat däckad nästan hela dagen, uppe nu för middag (tvingad av maken) och sen blir det filmkväll i soffan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp