Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träningsvärk i benen idag :o Burit soffa och skåp ut och in, sen ut med gamla soffan och till tippen där de intelligent nog till containern först har en trappa och sedan får man lyfta den en meter över kanten. Vi hade ingen lättviktssoffa direkt...
Sen ett antal knäböj när vi satte isolatorer och drog tråd i hagen. AHde jag gjort allt det på ett gym hade jag garanterat lagt ut en skrytstatus om det ;) men nu blev det sk vardagsmotion.
 
Sitter och googlar på nya köksgardiner. Vill ha upp en lampa och då funkar inte den gardinkappan vi har. Behöver dessutom en timer till lampan. Har en sån där split till lamputtag nu, men vill inte ha kökslampan tänd hela tiden.
Hmm var hittar man allt jag vill ha? Får fortsätta googla tills jag är nöjd.
 
Varit ute hos hästen, klappat och planerat flytten. Känns jobbigt att flytta honom, trivs så bra med alla stallkompisar. :(

Nu vilar jag lite och väntar på att en kompis ska komma hit och vila med mig.
 
Framhoppningen kändes toppen så nöjde mig med ett par fina språng 😍. Felfritt i 50 cm, två nedslag i 60 cm. Red ändå ut med bra känsla; red på med betydligt bättre fart och red överlag bättre och det är ju då man ska sluta 😊. Härlig känsla när man får en rosett i tränset 😍.

Lustigt hur 60 kan se så högt ut men samtidigt kännas så lågt 😅. Vi var 3 st från stallet och så min bästa kompis så var riktigt roligt 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp