Så, varit och hämtat det sista i stallet. Nu är det inte mycket som ska åka med hästarna när de ska transporteras till ”nya” stallet om två veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cancer är elakartadEn arbetskollega har drabbats av bröstcancer tydligen var den elakartad
FörlåtCancer är elakartad
Annars är det nåt annat.
Men det betyder inte att det är hopplöst. De allra flesta botas.
/cancertanten
Surfar och läser kurslitteratur medan barnet sover middag sedan 13.30 (17.00 alldeles strax). Antagligen behöver han sova (förkyld) men det kan bli en lååååång kväll
För vad??Förlåt
Rökt gräs? Jag fick helt andra bilder i huvudet än jag tror avsetts.Produktiv dag! Jag och maken har fixat grinden mellan hagarna som ska öppnas med den mekaniska timern sen när det ska börja fodras flera ggr per dag. Vi lagade även shettisens grind så nu funkar den när det är dags att fodra henne där inne så hon inte överäter ihop med de andra Jag har rökt gräs under tråden där det inte blivit gjort än så nu är hela hagen klar. Jag och ungarna har kört shettisen också. Nu ska jag sitta ner några minuter och dricka ett glas pepsi max innan jag städar köket och dammsuger övervåningen i väntan på att potatisen ska koka klart.