Hästar har fått mat och flera som går ute än i gräshagar även nattetid så det är bra. Går väldigt snabbt om det inte är något extra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oftast blir det kanske till och med bättre -mer lyhörd än de som hållt på i 100 år redanBokat klipptid hos en treeine men nästan halva priset plus att jag bara ska toppa håret
Jag gick alltid till lärling tidigare, jag hade en jätteduktig tjej som klippte så vi båda var nöjda.Oftast blir det kanske till och med bättre -mer lyhörd än de som hållt på i 100 år redan
Dagen började med ännu ett mail om att ventilationen stängs av där vi sitter och jobbar varje dag denna vecka mellan 14.00 till 16.00...
Vi flyttades till denna våning i ett hus ingen disponerat på flera år i December 2018. Ventilationen fungerar inte och det har konstaterats flera gånger. Vi är ca 120 personer som sitter här.
Vi har till-luft ibland men inte från-luft så därför blir det som en kuvös här.
Sen när de provkör dieselaggregaten blåser ångorna in till oss så när de testkörs (som nu i veckan 14.00-16.00) så stängs även vår till-luft av.
Yippekayey motherfukkers