Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar helt slut efter en lang och arbetsam Sondag. Vi har haft barnbarn har i dag. OH MY ... sa trott jag blir, men kul ar det. Camilla ar verkligen gosig, medan Bjorn stirrar pa mig som om han tycker att jag ser ut som en alien fran outer space. Han slapper mig aldrig med blicken och kan inte focusera pa nagonting annat an att stirra. :laugh:
 
En timmes promenad med Ville, sen hoppa i duschen och så småningom mot uni! Sen raka vägen från uni till föreningen, det blir en sen kväll. :crazy:
 
Dagen började med ännu ett mail om att ventilationen stängs av där vi sitter och jobbar varje dag denna vecka mellan 14.00 till 16.00...

Vi flyttades till denna våning i ett hus ingen disponerat på flera år i December 2018. Ventilationen fungerar inte och det har konstaterats flera gånger. Vi är ca 120 personer som sitter här.
Vi har till-luft ibland men inte från-luft så därför blir det som en kuvös här.
Sen när de provkör dieselaggregaten blåser ångorna in till oss så när de testkörs (som nu i veckan 14.00-16.00) så stängs även vår till-luft av.

Yippekayey motherfukkers
 
Dagen började med ännu ett mail om att ventilationen stängs av där vi sitter och jobbar varje dag denna vecka mellan 14.00 till 16.00...

Vi flyttades till denna våning i ett hus ingen disponerat på flera år i December 2018. Ventilationen fungerar inte och det har konstaterats flera gånger. Vi är ca 120 personer som sitter här.
Vi har till-luft ibland men inte från-luft så därför blir det som en kuvös här.
Sen när de provkör dieselaggregaten blåser ångorna in till oss så när de testkörs (som nu i veckan 14.00-16.00) så stängs även vår till-luft av.

Yippekayey motherfukkers

Låter inte som en acceptabel arbetsmiljö, vad säger skyddsombudet?
 
Äntligen är hon still (och jag med) värk i hela kroppen.

36653
 
Släppt ut hönsen, fodrat hästar, pressat päron och lite äpplen, otroligt hur mycket man får slänga efter päronen! Nu ska jag strax slänga på mig lite kläder, åka till jobbet och ta en rejäl dusch och skrubba upp mig ordentligt och sedan jobba första dagen efter semestern. :arghh:
 
Matat fiskar, hunden, bebis, katten och sitter nu och äter själv :laugh: Hunnit starta tvätt och diskmaskin, duschat och fått åtminstone lite ordning här hemma. Upptäckte att det kommit en ny säsong av Younger som jag sitter och tittar på nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp