Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Perfekt avslut på en lördag.
 

Bifogade filer

  • A76953C7-7ADA-42D4-BAF6-65BBA3D83598.webp
    A76953C7-7ADA-42D4-BAF6-65BBA3D83598.webp
    119,8 KB · Visningar: 30
Hämtat ut paket. Storhandlat på Willys. Hämtade ett gäng glasburkar med lock. Tyvärr för små för äppelmos. Men de funkar att packa snäckorna i
Kört vb och pumpracet i alla kar, så nu är det gjort. Städade till mina "sniglar"
I morgon ska jag baka. Kladdkaka till familjen. Hallon och äpplerutor till månadsmötet på onsdag. Kanske gör äpplemos med
 
Vansinnigt mätt efter tacos. Kollegan är ännu mättare med tanke på hur mycket han åt :rofl:
Jag är också gräsligt mätt.

Var vigselvittne i eftermiddags. Min vän vigselförättaren sa att hon var hungrig och föreslog att vi skulle äta bröllopsmiddag efteråt. Hon och vi två vittnen. :)

Så det gjorde vi. På stans sushi. Jag har sushi i alla fyra hörn. Men det var trevligt att sitta och prata vi tre.
 
Jag kan inte bestamma mig om jag ska starta en "pulled pork" som blir klar i morgon och bjuda familjen pa tacos eller nagot annat. Tacos ar sa himla enkelt men just nu ar jag mest intresserad av att fa gris bogen klar ... fast jag ar sa sugen pa fisk tacos. :crazy: Beslut, beslut ... :cautious:
 
Tagit det riktigt lugnt idag. Sovmorgon + två tupplurar och strax dags att gå och lägga sig.
Stallet imorgon och mocka hage (blä!).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 683
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp