Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att de rekommenderar att man bara ska ha fläkten på 2 grader kallare än var det är ute. T ex är det 28 ute, 26 i bilen.Apropå AC i bilar så använder varken jag eller sambo det. Vi vevar hellre ner rutorna. Jag blir alltid så fruktansvärt sjuk av ac när det blåser kallt på en ena sekunden och i nästa är man ute i värmen igen
Kokar upp pastavattnet.Har du någit recept?
Jag har hört att de rekommenderar att man bara ska ha fläkten på 2 grader kallare än var det är ute. T ex är det 28 ute, 26 i bilen.
Sen att ja själv är dålig att följa det är en annan femma.
Jag skulle kunna dumpa särbon just nu och gifta mig med AC:n i bilen...
Jag tror inte på det där. Bara någon som sagt så som gillar värme eller nått.Jag har hört att de rekommenderar att man bara ska ha fläkten på 2 grader kallare än var det är ute. T ex är det 28 ute, 26 i bilen.
Sen att ja själv är dålig att följa det är en annan femma.
Ja, de är bra ! Jag satte precis på min igen. Den får gå på 23 grader i natt, så blir det inte så kvavt och fuktigt här inne. Nitton grader utomhus fortfarande.Jag fryser.
Så nu är luftvärmepumpen avstängd. Effektiv manick det där.
Här ska det bli runt 30° men redan imorgon blir det svalare och nästa vecka under 20° verkar det som så vi får passa på att njuta/slappa mitt på dagen idagBlir varmt idag med. Redan 20 grader ute (och 26 inne i köket ).
Tröstar mig med en kopp kaffe. Det svalkar ju bra.
Här ska det bli runt 30° men redan imorgon blir det svalare och nästa vecka under 20° verkar det som så vi får passa på att njuta/slappa mitt på dagen idag