Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurra. Nu är det bara 29 grader.
En av grejerna man saknar minst är att spendera sommaren i en svettig snubbes armhåla i Sthlms lokaltrafik!Det är 3865432 grader i tunnelbanevagnen i detta nu. Lågt räknat!
En av grejerna man saknar minst är att spendera sommaren i en svettig snubbes armhåla i Sthlms lokaltrafik!
Du har mina fulla sympatier!
Har du någit recept?Åt en riktigt god pasta med svamp- och löksås.
Tack! Ja 40 är det visst.Fyller du år? Grattis!
25 grader nuHurra. Nu är det bara 29 grader.
Hurra. Nu är det bara 29 grader.
Det är i dessa lägen jag uppskattar ACn som finns på en del av bussarna här i stan extra mycketDet är 3865432 grader i tunnelbanevagnen i detta nu. Lågt räknat!
Det är i dessa lägen jag uppskattar ACn som finns på en del av bussarna här i stan extra mycket
Jag förstår dig. Jag är förälskad i husets AC ! Det är en sådan underbar känsla att veta att man när som helst kan kyla ner huset till en behaglig nivå - för hundens skull också!Jag skulle kunna dumpa särbon just nu och gifta mig med AC:n i bilen...
Blev jag tvungen att välja mellan att fixa bilens AC eller köpa mat så skulle ACn vinna alla dagar.PS: Vi har inte AC i bilen. Den funkade aldrig från första början, och jag har hittills inte orkat ta tag i att felsöka..... Men jag överlever med rutorna nere och vinden i håret.....