Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig idag efter helgjobb. Välbehövligt.
Sista jobbveckan innan semester.
Shoppat två klädesplagg genom Sellpy. Nöjd med att sparat både pengar och bra för miljön. Väntar nu på att få hem en tröja i skinn och bomull. :) Marlboro Classics.
 
Paus på jobbet. Sitter i fönstret och svalkar mig. Det är varmt härinne!

Har bara två veckor kvar här. Hoppas jag får mer, att jag får stanna. Jag trivs! Trodde inte jag skulle trivas så bra med fabrik/packning men det gör jag. Trevliga kollegor, rent och tyst, kan lyssna på ljudbok. Bra, helt enkelt.
 
Försöker få energi nog att promenera iväg och köpa mig en ny laptop. Avskyr verkligen att spendera så, för mig, stora summor men jag måste lämna tillbaka laptopen jag har just nu så det är bara till att bita i det sura äpplet och hoppas att jag inte blir lurad av försäljaren.
 
Makens första semesterdag och jag jobbar mest på att hålla mig ur vägen från hans ganska frenetiska städande och sorterande av papper. Så nu sitter jag vid datorn och planerar semestern och lite middagar. Ska se om jag kan få med honom på våffelätande och införskaffande av lera senare.
 
Sista jobbveckan innan semestern här med. Lugnt och skönt på jobbet men ändå en inre stress och oro. Blir så trött. Hoppas det känns bättre efter lunchen som är typ nu :D
 
Även hittat ny fyrbent kompis ala 80 pannor

33193
 
Ju närmare jag kommer stan ju värre blir vädret. Nu pissregn 😑
Kan ändå inte sluta spana på alla fina punchverandor, snickarglädje, 20-tals spröjs, nationalromantik osv.

33199


Kan ge mig fn på att det är originalgolv och fungerande kakelugn invändigt också... joråsåattee inte alls bitter nejdå :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 142
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 774
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp