Gå och lägg dig.Jag är på så fruktansvärt dåligt humör att jag är arg/sur på allt. Funderar på att stänga av telefonen och tv, sluta surfa och gå i ide med täcket över huvudet eller en riktigt dålig bok.
Och äta något fruktansvärt onyttigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå och lägg dig.Jag är på så fruktansvärt dåligt humör att jag är arg/sur på allt. Funderar på att stänga av telefonen och tv, sluta surfa och gå i ide med täcket över huvudet eller en riktigt dålig bok.
Och äta något fruktansvärt onyttigt.
Jag har inget problem med hajen,men monstret i svarta lagunenHajen på tv. Blir stel av skräck av bara ledmotivet, tack käre bror för att du lurade mig att se den som sjuåring och la grunden för min vattenskräck...
Nyfiken fråga, men vad är det för mobil?Har svårt att slita mig från gullefjunarna. Är också mycket nöjd med kameran på min nya mobil
Visa bifogad fil 33154
Samsung s10Nyfiken fråga, men vad är det för mobil?
Min trotjänare håller på att dö, så jag måste förbereda mig inför ett nyköp snart
Åhå, den är så bra som det sägs alltså - kul! Jag har kikat på den, jag har Samsung nu och gillar deras mobilerSamsung s10
Åh
Jodå, det är positivt! Klimatet i vårt förhållande är väl dock inte på topp just nu men tror (och hoppas) att flytten kommer göra det lite bättre
Ah, dit har vi varit mkt iom båt på Ingarö. Fint där!Jag är i skärgården. Värmdö Lådna @tuaphua
Har fått ca 3875 nya fräknar.. men obs är dränkt i spf 50 så no worries för brännskador
Visa bifogad fil 33159
Man fyller på vätska när man kommer på det så blir dom mjuka igen.Jag fick nyss en briljant idé. En kompis sa att hon glömde att lägga sina linser i linsvätska (linser man har i ögonen alltså) en natt, och att de var obrukliga efter det. Givetvis är jag tvungen att testa det jag med, så eftersom jag ska byta linser imorgon har jag nu lagt linserna PÅ linsfodralet istället för I linsfodralet. Bara för att se vad som kommer att hända med dem
MvH nyfiken deluxe och i stort behov av att testa allt man inte ska
TackBra det har låtit som ni haft det tufft. Hoppad det blir lättare framöver.
Tack för tipset!Man fyller på vätska när man kommer på det så blir dom mjuka igen.
Been there done that
Sitter på bussen till jobbet som vanligt
2 jobbveckor kvar innan semestern