Åker båt! På väg långt ut i skärgården!
Är du redan vaken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åker båt! På väg långt ut i skärgården!
Det var tidigt ......?Åker båt! På väg långt ut i skärgården!
Haha...vad roligt att vi båda reagerade på det !Är du redan vaken?
Är du redan vaken?
Men så skönt! Hoppas det ordnar sig med transporten också
Sov på båten istället?Jepp! Hade oerhörd ångest pga den tidiga uppstigningen igår afton. Grannen lovade att hon skulle kliva upp 07 och dra på tung hip hop med massa bas för att väcka mig (eh och resten av huset sjukt poppis 07 en lördag morgon ) MEN DEN UNGDOMEN GICK JU INTE ATT LITA PÅ Det var tyst som i graven men jag lyckades dock vakna med trippla väckarklockor och stod i givakt på Strömkajen vid Grand Hotel 08.30
Men jag har ju mått bättre... hela dagen är i sedvanlig ordning förstörd pga uppstigen innan 10.00. Dricker kaffe och har käkat en mazarin pga i stort behov av uppiggande medel.
Sov på båten istället?
Trodde det var en hund först
Haha jag gillar grönt men denna vilken gräslig nyansJag är på stranden. Hinner med ett par timmar innan jobbet.
Dricker kaffe ur den gröna muggen. Den muggen skulle alltid maken ha för det var hans favoritfärg. Om någon annan råkade ta den så tog han den helt fräckt ur näven på dom. Vi hade mängder av dessa i alla möjliga färger. Jag lämnade alla utom den gröna och en lila
Visa bifogad fil 33013
Det går att göra om inställningarna på datorn så att det går enkelt att få till å, ä och ö. Och på mobilen så kan du använda svenskt tangentbord.Well ... da jag inte kom ihag vad "Rainier Cherries" heter pa Svenska fick jag googla och oversatta. Google ar battre pa å an mig (men om jag verkligen anstranger mig sa kan jag ) det var bara att kopiera och pasta in det.
Du har inte mojligen nagot recept? pa bade sylt och likor. Jag tror att sylt kan bli lite for sot ... aven utan socker, de ar verkligen sota, men kanske om jag ocksa anvander citron Da jag inte gjort nagot mer avancerat an kopt sylt de sista 25 aren sa behover jag dock ledning och rad.
Oj!! Hur mycket tyg går det åt till denna och när ska du ha på dig en sån pompös klänning?Har inte sytt på flera år, men tycker tydligen att det är fullt rimligt att sy den här.
Så nu försöker jag vårda mina blåsor som jag har över hela händerna pga allt korsettstål och öljetter.
Det går att göra om inställningarna på datorn så att det går enkelt att få till å, ä och ö. Och på mobilen så kan du använda svenskt tangentbord.
Angående sylten så kärnar jag också ut dem för hand men borde nog skaffa något hjälpmedel. Ganska tidskrävande
Och vad gäller krikonen så står jag mest på marken och tittar upp på träden och känner mest att det är lite Freddy på Elm Street varning att börja klättra i dessa