Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omeprazol?!Kompisen fick foten i kläm i en bildörr som blåste igen. Hon hade grymt ont. Gick till doktorn som förklarade att det onda kom från ryggen. Men doktorn var ''snäll''och skrev ändå ut lite omeprazol mot värken. Det visade sig sen att det var lite sprickor i foten..
Omeprazol?!
Jajamen.Omeprazol?!
Misstänker att någon granne kommer bli lite sur på mig nu. Min tid i tvättstugan var från kl 19. När jag kommer dit så är det någon som använder mina maskiner och har en dryg halvtimme(!) kvar på tvättprogrammet. De måste alltså ha satt igång det ungefär en kvart innan jag kom ner Vi har såna där rum som man bara kommer in i med bricka när det är ens tid, men ja, folk ställer upp dörrar och har sig för att kunna tvätta ändå...
Iaf, det resulterade i att jag stängde av tvättmaskinerna och tog ut alla kläder för att sätta igång mitt istället. Satte ut personens kläder och grejer i korgar i gången utanför, trots att det var extremt blött en del av det (personen hade två proppfulla maskiner och en torktumlare igång). Blir så less på att vissa tycker att de får använda andras tvättider hur som helst. Hade personen istället för att starta sina maskiner kommit ner när mitt pass började och pratat med mig då hade jag kunnat säga ungefär när jag är klar och låta personen tvätta då istället om det fanns tillräckligt med tid kvar på passet (vilket det oftast gör). Men ja, det gick visst inte för sig.
Du gjorde helt rätt!Misstänker att någon granne kommer bli lite sur på mig nu. Min tid i tvättstugan var från kl 19. När jag kommer dit så är det någon som använder mina maskiner och har en dryg halvtimme(!) kvar på tvättprogrammet. De måste alltså ha satt igång det ungefär en kvart innan jag kom ner Vi har såna där rum som man bara kommer in i med bricka när det är ens tid, men ja, folk ställer upp dörrar och har sig för att kunna tvätta ändå...
Iaf, det resulterade i att jag stängde av tvättmaskinerna och tog ut alla kläder för att sätta igång mitt istället. Satte ut personens kläder och grejer i korgar i gången utanför, trots att det var extremt blött en del av det (personen hade två proppfulla maskiner och en torktumlare igång). Blir så less på att vissa tycker att de får använda andras tvättider hur som helst. Hade personen istället för att starta sina maskiner kommit ner när mitt pass började och pratat med mig då hade jag kunnat säga ungefär när jag är klar och låta personen tvätta då istället om det fanns tillräckligt med tid kvar på passet (vilket det oftast gör). Men ja, det gick visst inte för sig.
Åh vad jag känner igen det här ifrån mitt hyreshus, det är så galet tröttsamt
Ja, och alltså, jag VET att det är svårt att få tid i tvättstugan här, men man kan inte ha mer än ett pass bokat i taget så om man bokar ett nytt när man precis tvättat så är det inga problem att välja en ny tid och då har man oftast mååånga tider att välja på. Med tanke på innehållet i maskinerna så verkade det inte heller vara ett fall av "Oj, jag har råkat spilla vin på mina jobbkläder som jag måste ha imorgon, jag måste tvätta nu" utan det var mer någon som körde sin stora veckotvätt...Du gjorde helt rätt!
Hade samma problem på ett ställe jag bodde på förut. Ofta samma travoverall i tvättmaskinen på min tvättid, hade sån lust att hälla i textilfärg och starta maskinen igen. Det gjorde jag dock inte, utan gjorde som du.