Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en extremt nyttig utflykt till ICA och för att hämta upp min tunika som jag lämnat in till lagning. Får se hur länge den håller eftersom det är tunt siden och mycket sliten i armhålan.

Köpte stora mängder bigarråer som de hade till extrapris (jag kan leva på bigarråer på sommaren) kvisttomater, knipplök och gravad lax. Yum, yum, yum.
 
Alltså vad är det för fel på vissa läkare? När jag sökte hjälp för att jag inte kunde äta fick jag höra att det gjorde ju inget om jag tappade lite vikt, jag var ju ändå överviktig 😡 Men den läkaren skämdes som en hund sen när det uppdagades att jag hade cancer och behövde cellgifter. Jag tror inte att den läkaren någonsin kommer att avfärda en patient igen. 😇
Men alltså... Det är ju värre än vad jag fick höra.

Har iofs fått höra vid 3 tillfällen att anledningen till att jag är sjuk är för att mina föräldrar är skilda (magont, kramp i vader, och fotbesvär). Vet inte riktigt hur det korrelerar 😅 kanske ska börja skylla på mina föräldrar när jag bryter ben också.

Nu är läkaren i alla fall anmäld:angel:
 
Men alltså... Det är ju värre än vad jag fick höra.

Har iofs fått höra vid 3 tillfällen att anledningen till att jag är sjuk är för att mina föräldrar är skilda (magont, kramp i vader, och fotbesvär). Vet inte riktigt hur det korrelerar 😅 kanske ska börja skylla på mina föräldrar när jag bryter ben också.

Nu är läkaren i alla fall anmäld:angel:
Hur kommer det ens på tal att dina föräldrar är skilda? Jag fattar inte hur ni ens börjar prata om det...Du är väl vuxen? Varför berättar du att dina föräldrar är skilda vid läkarbesök? Jag har aldrig varit med om att läkare frågat nåt om mina föräldrar, hur kommer ni in på det? Jag är fascinerad:)
 
Hur kommer det ens på tal att dina föräldrar är skilda? Jag fattar inte hur ni ens börjar prata om det...Du är väl vuxen? Varför berättar du att dina föräldrar är skilda vid läkarbesök? Jag har aldrig varit med om att läkare frågat nåt om mina föräldrar, hur kommer ni in på det? Jag är fascinerad:)
Vid alla tillfällen har de faktiskt frågat det medan de undersökt och frågat helt normala frågor som typ "gör det ont om jag trycker här?" eller typ "vet du om någon i din släkt har haft hjärtproblem". Är typ alltid så inne i att bara svara på frågor så de kan förstå vad som är fel med mig att jag svarar i bara farten :cautious:

Har många gånger tänkt att jag ska ifrågasätta direkt men ja... Svarar bara i farten som sagt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 628
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 881
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp