Har nu lagt ut två av kajakerna till försäljning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen som har en stoooor ödegård har hittills lagt dit minst 10 båtar.... Minst tre på trailer.Ja, att samla på kajaker är ju en lite skrymmande hobby om man säger så...
Med lite trevliga skärmklipp från mailkorgenFaktiskt ingen dum idé Jag har tydligen fått ansvar för webbinarierna fick jag veta igår, och tycker inte alls det är ett dumt tema. Ja, om man bakar in det i ett större tema typ företagskultur. Bra tips!
Det är inte så att din granne heter Noak? I såna fall ska du kanske muta in en båt.Grannen som har en stoooor ödegård har hittills lagt dit minst 10 båtar.... Minst tre på trailer.
Oklart varför.
Men alltså... Det är ju värre än vad jag fick höra.Alltså vad är det för fel på vissa läkare? När jag sökte hjälp för att jag inte kunde äta fick jag höra att det gjorde ju inget om jag tappade lite vikt, jag var ju ändå överviktig Men den läkaren skämdes som en hund sen när det uppdagades att jag hade cancer och behövde cellgifter. Jag tror inte att den läkaren någonsin kommer att avfärda en patient igen.
Hur kommer det ens på tal att dina föräldrar är skilda? Jag fattar inte hur ni ens börjar prata om det...Du är väl vuxen? Varför berättar du att dina föräldrar är skilda vid läkarbesök? Jag har aldrig varit med om att läkare frågat nåt om mina föräldrar, hur kommer ni in på det? Jag är fascineradMen alltså... Det är ju värre än vad jag fick höra.
Har iofs fått höra vid 3 tillfällen att anledningen till att jag är sjuk är för att mina föräldrar är skilda (magont, kramp i vader, och fotbesvär). Vet inte riktigt hur det korrelerar kanske ska börja skylla på mina föräldrar när jag bryter ben också.
Nu är läkaren i alla fall anmäld
Vid alla tillfällen har de faktiskt frågat det medan de undersökt och frågat helt normala frågor som typ "gör det ont om jag trycker här?" eller typ "vet du om någon i din släkt har haft hjärtproblem". Är typ alltid så inne i att bara svara på frågor så de kan förstå vad som är fel med mig att jag svarar i bara fartenHur kommer det ens på tal att dina föräldrar är skilda? Jag fattar inte hur ni ens börjar prata om det...Du är väl vuxen? Varför berättar du att dina föräldrar är skilda vid läkarbesök? Jag har aldrig varit med om att läkare frågat nåt om mina föräldrar, hur kommer ni in på det? Jag är fascinerad