Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkade säga "pizza och kall öl" och sambon blev ju såååå sugen att det fick bli en pizza att dela på till middag och så avslutade vi kvällen med gott att dricka (himla god cider, aldrig druckit förut) och bara koppla av ute 😍. Nu ska vi se om vi lyckas somna..AC står på, renbäddad säng och åskan mullrar på avstånd ☺.
 
Väcktes av åskan för en stund sedan.
Just nu analyserar jag om jag har blivit lite åskrädd.
Fast det är nog mer ett "kontrollbehov" över hästarnas sinnesstämning i det hela.
Kollar gärna på radar hur åskvädret utvecklas osv.

Förresten är (i alla fall mina) hästar smarta i åskväder. De ställer sig i hagens lägsta punkt och står...
Vid någon vansinnig tuff knall har jag sett den springa några steg för att sedan gå tillbaka till sin åskplats..
 
Väcktes av åskan för en stund sedan.
Just nu analyserar jag om jag har blivit lite åskrädd.
Fast det är nog mer ett "kontrollbehov" över hästarnas sinnesstämning i det hela.
Kollar gärna på radar hur åskvädret utvecklas osv.

Förresten är (i alla fall mina) hästar smarta i åskväder. De ställer sig i hagens lägsta punkt och står...
Vid någon vansinnig tuff knall har jag sett den springa några steg för att sedan gå tillbaka till sin åskplats..
Jag tar in mina. Har redan förlorat en häst i åska, det får räcka.
 
Ligger och drar mig i sängen. Tänker att med alla tjafsiga människor jag mötte förra veckan så kanske jag slipper stöta på sånt folk den här veckan :D Har ingen lust att gå till jobbet alls men den här veckan är iaf sista veckan innan semestern och det är kortvecka :banana:
 
Var är min tårta...
Buke har tagit bort tårtan... man blir ju lite besviken allt... :mad:

Stort grattis i efterskott!

FunCakes-recept-bamboe-panda-taart-website-1-960x720-c-default.jpg


c2d8447e270086f20aec466927392643.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 659
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 897
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp