Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisTack alla för grattishälsningar!
Haha...
Varför ska du vara tacksam för att du förlorat aptiten? Det är väl aldrig bra? Förstår inte hur ni tänker här…
Trampade på en pinne från rosbusken i förmiddags, när jag gick barfota i trädgården. Det värker fortfarande i foten.. bådar gott inför morgondagens trappspringande.. Har dessutom haft som kramp i vaden hela dagen.
Jag är klen!
Kramp kanske är vätskebrist? Just kramp i underben kan vara pga det. Inte så konstigt i denna värme. Testa vätskeersättning!
Har ju funkat förr iaf och är dessutom så oteknisk så tveksamt hur man ”air-droppar” får nog läsa på lite om det förstVarför sladd? Kan du inte bara air-droppa över bilderna?
Har ju funkat förr iaf och är dessutom så oteknisk så tveksamt hur man ”air-droppar” får nog läsa på lite om det först
Däremot hade bilderna faktiskt kommit in fast det stod att det inte hade gått
Aja jag kastade inte ut datorn iaf
Jaha var det så enkelt men den har jag nog minsann klickat på vid andra tillfällen när jag skickat något till någon annan. Får kolla upp den igen
Även magnesiumbrist kan vara värt att tänka på .Kramp kanske är vätskebrist? Just kramp i underben kan vara pga det. Inte så konstigt i denna värme. Testa vätskeersättning!
Har inte hänt något med temperaturen på den halvtimmen. Tack och lov ska det bli ända ner till 12 grader i natt, så det kommer bara bli svalare i alla fall.
Bär Macgyver en GBU-12?! de väger 200 kg plus! Ja ja det är film men nerade ur bara, så återgå till den normala värden.
Bär Macgyver en GBU-12?! de väger 200 kg plus! Ja ja det är film men nerade ur bara, så återgå till den normala värden.