Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trampade på en pinne från rosbusken i förmiddags, när jag gick barfota i trädgården. Det värker fortfarande i foten.. bådar gott inför morgondagens trappspringande.. Har dessutom haft som kramp i vaden hela dagen.

Jag är klen!

Kramp kanske är vätskebrist? Just kramp i underben kan vara pga det. Inte så konstigt i denna värme. Testa vätskeersättning! :)
 
Har ju funkat förr iaf och är dessutom så oteknisk så tveksamt hur man ”air-droppar” får nog läsa på lite om det först :o
Däremot hade bilderna faktiskt kommit in fast det stod att det inte hade gått 🙄
Aja jag kastade inte ut datorn iaf 👍

Klicka på den/de foton du vill överföra. Följ den röda pilen och klicka här:

DF2C86F7-D6F1-46B1-8DAA-3A38D1A4D12A.webp
 
Urmysigt att rida ut till hagen;😍 blev den enda ridningen den här helgen I värmeböljan 😅. Stallet ligger ju på vägen bort till en av badplatser så vi åkte dit och tog ett kvällsdopp :love: . Är ju lite historia där med; en borgsruin och så går stigen ner till sjön genom två av gravhögarna. Stod några islandshästar i fällorna; vad mys säkert att rida dit och den koppla av en stund på stranden som ryttargänget gjorde :).
 
Varför var jag tvungen att flytta på duschdörrarna efter att ha släckt lampan? Det sa klonk och nu har den ena dörrens handtag/knopp gått av i fästet! Så j-la onödigt! Kommer störa mig på det varje gång jag går in i badrummet och förmodligen skära mig på delen som sitter kvar flera gånger också innan jag lyckas få bort den...och så måste jag hitta nya knoppar att byta med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 659
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 897
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp