Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skottat, kommit typ en halv meter sedan imorse. Och snön fortsätter falla..
Har du kollat på Eragons marsvin?Kollar på marsvins-annonser.
Svårt att hitta någon lite äldre som vill omplaceras, och de flesta uppfödare som det länkas till på svenska marsvinsföreningens hemsida har antingen bara ungar till salu eller så har de paus i sin uppfödning eller så är det två marsvin som ska flytta ihop men jag kan inte ha fyra stycken (har redan två).
Du har inte funderat på att ta kontakt med någon omplaceringsorganisation? De två största är Eragons i Göteborg och Marsvinshjälpen i Stockholm.Kollar på marsvins-annonser.
Svårt att hitta någon lite äldre som vill omplaceras, och de flesta uppfödare som det länkas till på svenska marsvinsföreningens hemsida har antingen bara ungar till salu eller så har de paus i sin uppfödning eller så är det två marsvin som ska flytta ihop men jag kan inte ha fyra stycken (har redan två).
+ @kolblakkurDu har inte funderat på att ta kontakt med någon omplaceringsorganisation? De två största är Eragons i Göteborg och Marsvinshjälpen i Stockholm.
Sju av de nio marsvin jag har nu kommer från Eragons, som jag tycker är väldigt bra att ha att göra med. De har försett mig med många fantastiska marsvin sedan 2006.