Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh denna alkohol vad den ställer till det.. Har själv haft en far som var alkoholist. Han var det när jag föddes och han var det livet ut. Sitt sista halvår i livet klarade han dock inte av att dricka mer och då, först då fick jag uppleva hans rätta jag Har förstått att han bedövade sin sjukdom med alkoholen men det gav ju ännu mer problem.Var precis på väg hem från träning och jag och sambon skämtar lite om vilken eminent dag vi haft. Får ett mess som rycker bort mattan, pappa dricker igen. Även fast jag vet hur alkoholism fungerar så kan jag ändå inte förstå, han har ju varit så glad och full av energi på sistone. På toppen av berget, nykter sen sitt senaste återfall för tre år sedan. Innerst inne har jag väl vetat att den här dagen skulle kunna komma igen. Ska se om jag kan träffa honom i helgen, han och jag förstår varandra på ett sätt som ingen annan i familjen gör. Hur det liksom är att leva med ett litet mörker inom sig. Älskar honom så mycket
Ja alkoholen är en riktig djävul tyvärr Haft/har flera i mitt släktträd som är lite väl förtjusta i titta för djupt ned i flaskan. De gör ont trots att man vet att de är en sjukdom som de kanske inte alltid kan styra överVar precis på väg hem från träning och jag och sambon skämtar lite om vilken eminent dag vi haft. Får ett mess som rycker bort mattan, pappa dricker igen. Även fast jag vet hur alkoholism fungerar så kan jag ändå inte förstå, han har ju varit så glad och full av energi på sistone. På toppen av berget, nykter sen sitt senaste återfall för tre år sedan. Innerst inne har jag väl vetat att den här dagen skulle kunna komma igen. Ska se om jag kan träffa honom i helgen, han och jag förstår varandra på ett sätt som ingen annan i familjen gör. Hur det liksom är att leva med ett litet mörker inom sig. Älskar honom så mycket
Känns som en fullkomligt resonabel reaktion faktiskt.Känner mig tjurig och less och sitter därför i sängen och äter godis
Ja, det är det enda rätta när man känner lite "meh" inför det mesta. Godis känner jag aldrig "meh" inför!Känns som en fullkomligt resonabel reaktion faktiskt.