De är mitt drömhusdjur ocksåMarsvin är mitt dröm-husdjur Kommer skaffa marsvin när hundarna och katterna är borta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är mitt drömhusdjur ocksåMarsvin är mitt dröm-husdjur Kommer skaffa marsvin när hundarna och katterna är borta.
Marsvin är mitt dröm-husdjur Kommer skaffa marsvin när hundarna och katterna är borta.
Såklart ni ska ha varsin! Rekommenderar en kastrerad hane som sällskap till dina flickor.Jag funderar på att skaffa fler för jag och barnen slåss om gosandet så vi skulle behöva en varsin Dom är ju deras egentligen men jag delar ju ansvaret med dom och älskar dom lika mycket haha.
Visa bifogad fil 63631
Rimlig vädervarning. 200 minusgrader och 50 meter snö
Bra att ni har varandra och att alla kan vara så öppnaHar tränat ute i leran och vinglat hem på spagettiben, tryckte i mig en poke bowl på vägen hem och nu har jag duschat och krupit ner i soffan. Messar lite med lillasyster om pappa, och ska träffa henne också i helgen. Skruttan är bara 15 år, det kan inte vara lätt
Jag har alltid sett mig själv som flängig, känslig, saker har varit svårt för mig som varit enkelt för andra. Känner ibland att jag växt upp lite i skuggan av min perfekta storebror som jag hela tiden flåsar efter. Men när sånt här händer, och alla plötsligt vänder sig till mig, då känner jag att jag hittat hem. Att jag funnit mitt syfte här på jorden. Det är fint, i allt det eländiga.
Jag gjorde samma förut när sambon var i DK. Jag svarade i tel innan hunden hunnit in i samma rum. Hon hörde husse och kutade skrikande av glädje till dörren. Ingen där.. Mkt snopet!Sitter i zoom-möte och avkomman har ordet.
Stackars hunden hör sin älsklingsmänniska prata, men ser ingen. Han är helt förvirrad och går och tittar vid ytterdörren och morrar lite förtvivlat. Plutten
Har tränat ute i leran och vinglat hem på spagettiben, tryckte i mig en poke bowl på vägen hem och nu har jag duschat och krupit ner i soffan. Messar lite med lillasyster om pappa, och ska träffa henne också i helgen. Skruttan är bara 15 år, det kan inte vara lätt
Jag har alltid sett mig själv som flängig, känslig, saker har varit svårt för mig som varit enkelt för andra. Känner ibland att jag växt upp lite i skuggan av min perfekta storebror som jag hela tiden flåsar efter. Men när sånt här händer, och alla plötsligt vänder sig till mig, då känner jag att jag hittat hem. Att jag funnit mitt syfte här på jorden. Det är fint, i allt det eländiga.
Vår hankatt gick ut lite innan jag åkte till jobbet igår morse och kom inte fram i tid...Utelåst tills jag kom hem från jobb och stall halv sju, inte så nöjd katt haha. Idag är sambon ledig meeen katten tänker inte gå ut nu på morgonen haha.Slängde ut katten för jag tyckte hon kunde gå ut en stund. Det regnar ute. Undrar hur länge det dröjer innan hon förlåter mig
kompisen som tog över en tjänstehund gjorde en liknande grej, hen skulle åka iväg en sväng, hunden i den inhägnade trädgården med resten av familjen inne med öppen dörr. Kompisen sa "Du får stanna här" och hunden stod still på exakt den punkten tills hen kom tillbaka. De lärde sig sakta men säkert vilka ord man använde i vilka situationer.Nu har jag spenderat nastan tva timmar med att titta pa youtubes av att baka surdegsbrod. JAG VILL OCKSA ... men min mage tal det inte Jag funderar nu pa att ringa min magdocktor och klaga och fraga efter annan medicin. Jag behover fa baka surdegsbrod ... och ata det ocksa.
Princess Diva ar upprord. RIKTIGT upprord. I kvall glomde jag nagot viktigt. Jag gjorde i ordning deras mat, stallde stalde in Tate's matskal i hans pen, och Diva's i henne's bur. De sitter alltid och vantar pa att jag ska saga (typ) varsagod. I kvall glomde jag saga det.
Jag svarade Maken som fragat nagot fran ett annat rum ... och gick in i badrummet. Nar jag var klar dar oppnade jag sovrummsdorren och gick ut. Diva (hon ar en expert gnallare) borjade genast gnalla. HOGT. Intensivt. sa jag tog ett steg tillbaka och undrade vad som var fel.
Dar satt de bada och dregglade med ett mycket olyckligt ansiktsuttryck. De fick ocksa varsin "super godis".
Mamma hade en fd ledarhund. En schäfer. De gick till affären, såklart lös. Hon sa åt hunden att sitta och gick in och handlade.kompisen som tog över en tjänstehund gjorde en liknande grej, hen skulle åka iväg en sväng, hunden i den inhägnade trädgården med resten av familjen inne med öppen dörr. Kompisen sa "Du får stanna här" och hunden stod still på exakt den punkten tills hen kom tillbaka. De lärde sig sakta men säkert vilka ord man använde i vilka situationer.