Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns speciella munskydd som inte gör imma på glasögon, men vet tyvärr inte vad de heterNu vet jag med hur kul det är att jobba med munskydd och glasögon i kombination, ser ju typ ingenting . Men nu är det ledig helg! Slutade 13.07 för att vara exakt .
Finns nåt man har på glasögonen med så de inte immar igenFinns speciella munskydd som inte gör imma på glasögon, men vet tyvärr inte vad de heter
Min Pappa har krav på jobbet att de ska ha munskydd inne i verkstaden, han sa att innan han fick visir istället var de helt värdelöst då han har glasögon och är beroende av dem då han ser jätte dåligt utan.Nu vet jag med hur kul det är att jobba med munskydd och glasögon i kombination, ser ju typ ingenting . Men nu är det ledig helg! Slutade 13.07 för att vara exakt .
kompisen som tog över en tjänstehund gjorde en liknande grej, hen skulle åka iväg en sväng, hunden i den inhägnade trädgården med resten av familjen inne med öppen dörr. Kompisen sa "Du får stanna här" och hunden stod still på exakt den punkten tills hen kom tillbaka. De lärde sig sakta men säkert vilka ord man använde i vilka situationer.
24 500 böcker?!!Jag sitter och håller andan, lyckades totalt snurra till det när jag behövde ominstallera calibre companion på min platta. Poof, 24500 böcker borta (ok läser mycket fanfic ) efter lite om och men verkar det som jag kan synca den med calibre på datorn.
Bara tanken på att behöva lägga över alla böckerna igen gör mig helt matt
24 500 böcker?!!
Jo det är faktiskt knepigt! . Förstår honomMin Pappa har krav på jobbet att de ska ha munskydd inne i verkstaden, han sa att innan han fick visir istället var de helt värdelöst då han har glasögon och är beroende av dem då han ser jätte dåligt utan.
Men ajJahopp, det blev en akuttid på vårdcentralen idag då ländrygg/bäcken/höft drog igång med smärta igen.
Slutade med en kortisonspruta i en inflammerad bursa och trolig diagnos; höftledsartos Röntgen beställd och en kasse piller uthämtade från apoteket. Trevlig smärthelg liksom..
Här har det regnat och blåst satan hela dagen. Vovvi håll på att blåsa omkull när hon kissade på ett ben.Blä.
Det ha spöregnat i timmar och nu blåser det halv storm. Åtminstone låter det så när vinden viner runt huset.
Totalt onödigt om det nu ska bli minus 10 på söndag.