Stickar på mammas stickning, hon stickar så långsamt att jag blir otålig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stickar på mammas stickning, hon stickar så långsamt att jag blir otålig..
En halsduk, så tänker att det är ju bra om den blir klar så hon kan använda den innan våren iaf.Vad stickar du ... errr ... hon
Risken att du ska hamna i fel bostad finns ALLTID. Vårt förra hus var helt okej, tills vi fick nya grannar tvärs över vägen. Tack och lov hittade vi sedan vårt nuvarande hus, som är helt "perfekt" (vattnet visade sig vara odrickbart när vi flyttade in, men det löste sig tack och lov med marknadens förmodligen dyraste filter.... ). Vi stormtrivs här, men det tog ett tag innan vi hittade helt rätt. Och det gör det kanske för dig också, så det kan vara bra att vara beredd på det.....Min hjärna är totalmosig av boendekalkyler, årsredovisningar, visningar, budgivningar och annat. Inte lätt alls detta när man inte har någon i sin närhet som köpt lägenhet innan Hjälper inte att jag är totalt livrädd för att jag ska buda och vinna på "fel" lägenhet. Flytta in och komma på att näää så här vill jag inte bo. Eller att något är totalfel med mögel osv.
Men. Nu ska jag försöka släppa det (känner jag mig själv kommer jag inte kunna det ändå ) och stressa ner lite. För nu stressar jag bara upp mig i onödan. Har inte ens varit på visning liksom