Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch. Skotta tak låter rätt farligt ? Här är det ingen snö och is alls kvar. Märkligt egentligen att det kan vara så olika i samma lilla land.....Okej, nu tycker till och med norrlänningen att det är så mycket snö att man ska hålla sig hemma. tror vi börjar närma oss 1-1,5 meter på en dryg vecka + drivbildning. Jag skottade klart taken för några dagar sen, nu får jag börja om.
Jag skottar tak på carporten, farstukvisten, stugan vi hyr ut osv. De är max tre meter? Vi har fått så mycket snö att det går bra att hoppa ner när man är klar. Har kompisar på Instagram, deras barn hoppar från balkongen på andra våningen såg jag idag.Usch. Skotta tak låter rätt farligt ? Här är det ingen snö och is alls kvar. Märkligt egentligen att det kan vara så olika i samma lilla land.....
Sitter med kyrkböcker och följer människor igenom in- och utflyttningslängder. Intressant att det går att få en såpass komplett bild över folks boende på 1920- och 1930-talen .