Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar allvarligt på att köpa en konstgjord orkidé. Är så trött på att döda dem på löpande band. Jo jag vet att man ska kunna få dem att blomma igen men ännu så länge har det inte lyckats och vem vill ha en grön/brun pinne i ett år?
Ställ den i vatten? Det har räddat en hel del stackars växter som räddats från min mormor.
 
Fnissat till och från i två timmar nu åt en kommentar på en FB-sida. Var en person vars hamster hade rymt och hen hittade inte hamstern, då ställde hen ett hamsterhjul mitt på golvet. Efter ett tag hittade hen hamstern springandes i hjulet. Så jäkla typiskt, har hela rummet att springa i men väljer hjulet. Sjukt kul! 😅
Kommer ihåg när jag släppte lös min guldhamster och somnade ifrån honom.
Hur vi letade dagen efter
Sen drog jag fram brudkistan och han ramlade i golv.
Stackaren låg ju och sov mellan den och väggen på listen till brudkistan
 
Funderar allvarligt på att köpa en konstgjord orkidé. Är så trött på att döda dem på löpande band. Jo jag vet att man ska kunna få dem att blomma igen men ännu så länge har det inte lyckats och vem vill ha en grön/brun pinne i ett år?
Do it :up:
Jag har konstgjorda orkidéblommor på pinne som jag sticker ner i mina medans dom vilar innan nästa blomning, för dom ser så förfärliga ut då :angel:
 
Kollar Homestead rescue. Skulle aldrig våga flytta ut i vildmarken så där som folk i det programmet. Pumor och björnar på tomten, hu! :crazy:

Jag bor i en stad med 50000 innevanare. Har i Oregon har vi en mycket tydlig grans mellan stad och "utanfor staden". Jag bor nagon kilometer fran den gransen at ett hall. En natt hade en kamera, sakert 3 kilometer eller mer fran nagon grans och narmare centrum, filmat en puma. Den gick upp pa verandan vid ytterdorren pa ett hus och nosade runt innan den med behagfulla lata (typiskt katt) rorelser fortsatte mot centrum.
 
Jag bor i en stad med 50000 innevanare. Har i Oregon har vi en mycket tydlig grans mellan stad och "utanfor staden". Jag bor nagon kilometer fran den gransen at ett hall. En natt hade en kamera, sakert 3 kilometer eller mer fran nagon grans och narmare centrum, filmat en puma. Den gick upp pa verandan vid ytterdorren pa ett hus och nosade runt innan den med behagfulla lata (typiskt katt) rorelser fortsatte mot centrum.
:eek:
 
Sambon blev taggad och ska köpa en till (!) skoter imorgon. Skulle låna en släp, men i snökaoset går det dåligt att skotta fram någon släp. Vi gjorde det enkla och bokade en på okq8. (För ett antal timmar sen). Då ringer dom och meddelar att dom inte har möjlighet att skotta fram deras släpar heller.

Sambon ska alltså åka runt 6-7 km med traktorn och bogsera fram ok's släp så han kan hyra den. Han får betala halva priset. :laugh:
 
Sambon blev taggad och ska köpa en till (!) skoter imorgon. Skulle låna en släp, men i snökaoset går det dåligt att skotta fram någon släp. Vi gjorde det enkla och bokade en på okq8. (För ett antal timmar sen). Då ringer dom och meddelar att dom inte har möjlighet att skotta fram deras släpar heller.

Sambon ska alltså åka runt 6-7 km med traktorn och bogsera fram ok's släp så han kan hyra den. Han får betala halva priset. :laugh:

Jag är inte ett dugg förvånad... norrlänningar och deras skotrar :cautious: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp