Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Veckohandlat, dammsugit, plockat lite i köket, slängt en köttbit i crock-potten....

OCH skickat iväg ett ex av min bok till BTJ för en eventuell recension.... :nailbiting: Jag har velat hit och dit. Det finns ingen garanti för att boken blir recenserad. Egenutgivna böcker recenseras sällan (enligt vissa). OM boken recenseras kan det ju hända att recensionen blir negativ, osv osv osv. Men under parollen ingen minns en fegis, så ligger nu min bok i gula lådan..... :D
 
Matlådemix inför veckan som kommer. Jobbar 8 dagar i sträck med början i morgon. Hoppas innerligt att höften och benet håller ihop hela veckan. Har inte riktigt råd att vara sjukskriven..
 
Veckohandlat, dammsugit, plockat lite i köket, slängt en köttbit i crock-potten....

OCH skickat iväg ett ex av min bok till BTJ för en eventuell recension.... :nailbiting: Jag har velat hit och dit. Det finns ingen garanti för att boken blir recenserad. Egenutgivna böcker recenseras sällan (enligt vissa). OM boken recenseras kan det ju hända att recensionen blir negativ, osv osv osv. Men under parollen ingen minns en fegis, så ligger nu min bok i gula lådan..... :D

Tycker ändå jag ser egenutgivet relativt ofta i BTJ-häftet!
 
2A1C5F6F-130B-421E-BC4E-21768782326E.webp

Har nyss kommit in efter att ha varit ute på gården läääänge med både hunden och sonen, tittar på tecknat, mat i magen, och en brasa i kakelugnen. Perfekt söndag! ❤️
 
Äntligen har jag kunnat umgåtts med hästen igen. Han var mycket pigg på vägen in från hagen och väldigt glad och pratsam när jag myste med honom i boxen. Det blev nästan två timmars gosande idag. ❤
Ska tillbaka i veckan då jag och fodervärden ska ut och köra med clydesdaleunghästen på släp, blir spännande.. 😅
IMG_20210124_152356_297.webp
 
Ivar är färdig och det blev riktigt snyggt :up: Nu ska "bara" alla hästgrejjor stuvas ner i flyttkartonger och märkas upp innan jag ställer ut dom :crazy:

Gårdagens vovvepromenad blev det ingen träningsvärk ifrån, men vä knä tog stryk, det gör jätteont när jag böjer på det :(
Jag får nog vila knät resten av dagen (just den biten sörjer jag ju inte för :angel:) Visst hjälper choklad och en bra film? :p
 
Kan rekommendera att handla halv nio en söndagsmorgon. Inte en katt på bussen (lämnade en massa kartonger på återvinningen) och sju, åtta personer på Hemköp vid Gullmarsplan.

Bra att det inte var någon katt på bussen :rofl:
En gång när jag åkte buss steg en tjej med barnvagn på. Tänkte inte på det först men så såg jag att det låg en katt i barnvagnen. :laugh:
 
Har deltagit på ett digitalt möte i nästan sex timmar, bytt sängkläder och gått på en promenad. Nu borde jag egentligen byta gardiner, men vill hellre läsa bloggar.. Dock får jag inte bloglovin att fungera, så det är inte ett alternativ just nu :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp