Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Hade gärna sovit förbi hela veckan. Bilen ska in på reparation så vi måste trassla med lånebil en dag. Hästarna behöver vaccineras, så jag måste försöka få tag i kliniken idag (hade en tid bokad redan, men när en fjäder på bilen visade sig vara brusten så avbokade jag). Vi har möte på jobbet imorgon, så jag måste vara kvar extra länge. Och det är såklart också då vi ska hämta bilen, köra och lämna lånebilen, osv. Det ska bli KALLT (men ingen snö ) mot slutet på veckan. Morr, alltså....Dags att gå upp! Jag hade gärna fortsatt sova men så funkar ju inte livet
Jag med. Hade gärna sovit förbi hela veckan. Bilen ska in på reparation så vi måste trassla med lånebil en dag. Hästarna behöver vaccineras, så jag måste försöka få tag i kliniken idag (hade en tid bokad redan, men när en fjäder på bilen visade sig vara brusten så avbokade jag). Vi har möte på jobbet imorgon, så jag måste vara kvar extra länge. Och det är såklart också då vi ska hämta bilen, köra och lämna lånebilen, osv. Det ska bli KALLT (men ingen snö ) mot slutet på veckan. Morr, alltså....