Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart på mitt halvårs kontroll hos diabetessköterskan, fick mycket och fundera på .. Vete tusan hur jag vill göra och vad jag ska göra .. Gah hatar funderingar, tur jag ska prata med min läkare på Torsdag och hoppas kunna få lite klarhet i saker då. ..

Nu är de föreläsning på Zoom, inte taggad ..

Här också. Även jag är lindrigt taggad. Det är tur att den spelas in så jag kan kolla igen sen.
 
Hemma från fysioterapeuten nu. Fick övningar jag ska göra flera gånger varje dag och en återbesökstid nästa vecka.
Jag är dock skeptisk till att övningarna kommer hjälpa, men får göra dom och hoppas på det bästa.

Min psykolog hörde av sig och ursäktade att han inte ringde i torsdags, han hade för mycket att göra då.. Så vi ska ha samtal idag istället.
Känns rätt trist att ha en psykolog som också är enhetschef, vilket gör att han bortprioriterar våra samtal.
 
Paus. Har ätit mellanmål på nästan exakt planerad tidpunkt. Nu fortsätter föreläsning. Men jag skulle nog snarare behöva sova en stund. Typ.
 
Nu ger jag faktiskt upp med att få igång passerkortsystemet för i dag. Har annat att fixa med som behöver bli klart i dag.

Fick sms av ägaren till russet jag ibland trimmar lite att de blivit attackerade av jakthund på väg hem från skogen och att den bitit russet rejält i bakbenen. Så nu är ägaren orolig att russet ska bli osäker/rädd för hundar. Så himla onödigt! Den där ponnyn har alltid varit en klippa med allt, hoppas han inte får några men i skallen, prognosen för bitsåren var i alla fall bra. :up:
 
Vart på mitt halvårs kontroll hos diabetessköterskan, fick mycket och fundera på .. Vete tusan hur jag vill göra och vad jag ska göra .. Gah hatar funderingar, tur jag ska prata med min läkare på Torsdag och hoppas kunna få lite klarhet i saker då. ..

Nu är de föreläsning på Zoom, inte taggad ..

På mina kontroller med läkaren får jag alltid gå till tandsköterska för att få klarhet i vad min läkare säger egentligen.

lite språkkommunikationer där men hen är grymt bra och jag har förtroende för henom så det gör ingenting :D
 
Ok lunchen blev en snabb sväng till vår lokala second hand butik här i staden. Jag följde med för att TITTA kollega letar möbler.

Kollegan hittar möbler som hen kanske köper imorgon. Jag hittar en massa skit som får följa med hem. Jag vet inte vart jag ska ha dem (2 ljusstakar) men för 20,-/st kunde jag inte låta bli. Gaaahhhh

Jag håller ju på och rensar hemma
 
Kom äntligen iväg till apoteket och mataffären. Köpte munskydd också. Kommer nog inte använda så ofta, sällan jag är bland en massa folk och åker nästan aldrig i rusningstrafik.
Slaskigt ute, hoppas det inte fryser för då blir det halt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
39 776
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp