Nu är våra avlösare på väg upp i huset
Vi ska åka till häktet och lämna av och sen ska jag köra till stallet.
Vi ska åka till häktet och lämna av och sen ska jag köra till stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick några specialmunskydd som ändå är bekväma. Jag har använt det hos veterinären. De önskade att folk som följde med sina djur in skulle bära munskydd.Jag har också köpt en förpackning munskydd.
Inte använt ett enda.
Var glad att det inte är två Cane Corso iaf.Jag kan inte sova.... 2 små snarkande ålande och sprattlande hundar. Tappat räkningen på hur många tassar jag fått i ryggen nu. Kikar på film eller tja lyssnar...
Det är gör varmt och för kallt och ja... jag är gnällig. Alla sover utom jag
Självsanerande ?Vi fick några specialmunskydd som ändå är bekväma. Jag har använt det hos veterinären. De önskade att folk som följde med sina djur in skulle bära munskydd.
Munskydden är självsanerande och återanvändbara. Så de kommer jag använda igen vid behov.
Men behovet är väl inte så stort då man bor i skogen, jobbar hemifrån och lagt ned att umgås med folk.
Var glad att det inte är två Cane Corso iaf.
Min tränare hade något år då han var som en urlakad småbarnsförälder + ryggskott när hans fru skaffade två Cane Corso som trängdes med honom i sängen.
Mer allvarligt: Hoppas du får sova nu!
Ja, beställ NU! Inte sen. De har öppet.Satt på sista sensorn, måste komma ihåg att beställa nya. Blir utstirrad av arg katt eftersom Operation Gå Ner Lite I Vikt har inletts och vi är inte överens om hur stora portionerna ska vara.