Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett smärre utbrott på fula blommor, i detta fall de förhatliga Palettbladen som jag klippte sticklingar av istället och slängde resten. Urk de blir så fula på vinter ... Jag har mestadels bara gröna växter kvar 😅 Passar mig bättre.

Proppmätt efter sambon gjorde tacos 😊
 
Efter att ha fixat stallet så har jag duschat, packat upp, packat ner, fyllt på tvättmaskinen och satt den på timer samt ätit.
Dottern hade lagt sig när jag kom hem men kom på att hon skulle fläta håret så jag har sagt godnatt till henne också :) (Hon hade dessutom ringt och sagt godnatt när hon lagt sig så det blev dubbelt upp :D )
 
Jag har också köpt en förpackning munskydd.
Inte använt ett enda.
Vi fick några specialmunskydd som ändå är bekväma. Jag har använt det hos veterinären. De önskade att folk som följde med sina djur in skulle bära munskydd.
Munskydden är självsanerande och återanvändbara. Så de kommer jag använda igen vid behov.
Men behovet är väl inte så stort då man bor i skogen, jobbar hemifrån och lagt ned att umgås med folk. :laugh:
 
Jag kan inte sova.... 2 små snarkande ålande och sprattlande hundar. Tappat räkningen på hur många tassar jag fått i ryggen nu. Kikar på film eller tja lyssnar...

Det är gör varmt och för kallt och ja... jag är gnällig. Alla sover utom jag
Var glad att det inte är två Cane Corso iaf. :p

Min tränare hade något år då han var som en urlakad småbarnsförälder + ryggskott när hans fru skaffade två Cane Corso som trängdes med honom i sängen. :laugh:

Mer allvarligt: Hoppas du får sova nu!
 
Vi fick några specialmunskydd som ändå är bekväma. Jag har använt det hos veterinären. De önskade att folk som följde med sina djur in skulle bära munskydd.
Munskydden är självsanerande och återanvändbara. Så de kommer jag använda igen vid behov.
Men behovet är väl inte så stort då man bor i skogen, jobbar hemifrån och lagt ned att umgås med folk. :laugh:
Självsanerande :confused: ?
 
Var glad att det inte är två Cane Corso iaf. :p

Min tränare hade något år då han var som en urlakad småbarnsförälder + ryggskott när hans fru skaffade två Cane Corso som trängdes med honom i sängen. :laugh:

Mer allvarligt: Hoppas du får sova nu!

Jösses så stora hundar trängandes i sängen Nej tack :rofl:

Somnade runt 03:30 upp 05:30 så känner mig mer död än levande idag. Tror jag kommer somna gott ikväll :D
 
Fy tusan vad halt det var igår och lurigt med snön som täckte över isen. Halkade precis utanför dörren och kände bara Nej. Så jag vilade min kropp istället, och idag tog jag en taxi till jobbet - kändes obehagligt halt! Ska kika på broddar efter jobbet :cautious: hoppas att de inte är slut!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp