Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis bokat tid för lilla hunden hos veterinären. 1.-års spruta och patella check.

Känner jag hunden rätt kommer ho ta alla med storm. Bokat till nästa vecka. Pust allt ska betalas den här månaden *suck*

Räknade på det och jag har gått back de senaste månaderna tack vare sjuka djur mm Fick löneökning på 774,-/mån men den räcker inte långt. Skulle behöva minst en 7:a till i början av den siffran.

Ja ja snart är allt betalt och jag kan börja spara istället för att låna av mig själv igen
 
I dag var det svårt att äta. Men fick i mig ett halvt knäckebröd i alla fall. Te går bra så jag stoppade i lite extra honung i det.
Detta är ju verkligen ett bra kvitto på att jag hade rätt om psykologen jag träffade. Då var jag i väldigt mycket sämre skick än nu, och hen tyckte jag skulle satsa på att köpa bostad eller skaffa nytt jobb :confused: Hade jag lyssnat hade det definitivt slutat illa.

I övrigt har jag öppnat fönstret på vid gavel, eftersom det inte finns någon luft alls. Så nu fryser jag i stället.
Samtidigt är det något här inne som piper med jämna mellanrum och driver mig till vansinne.

Känner mig jävligt opepp på allt just nu.
 
Fy tusan vad halt det var igår och lurigt med snön som täckte över isen. Halkade precis utanför dörren och kände bara Nej. Så jag vilade min kropp istället, och idag tog jag en taxi till jobbet - kändes obehagligt halt! Ska kika på broddar efter jobbet :cautious: hoppas att de inte är slut!
Kollade på nätet för säkerhets skull och såklart hade de inga i butiken enligt hemsidorna. Men det fanns iallafall online på en hemsida och ett leveransalternativ erbjöd hemleverans ikväll, hoppas att det stämmer och att broddarna passar! Vill inte behöva ta taxi mer än vad jag behöver, även om det är skönt :p
 
Lyssnar på konfliktshantering på youtube och hoppar över min lunch för att hinna åka till förskolan och skolan. Fick nämligen en väldigt ledsen son i morse när han skulle lämnas på förskolan. Han var klar med förskolan och ville aldrig mer leka där. Efter att ha stått i nästan 30 minuter på gårdsplan så kom vi överens att jag skulle hämta vid lunch, den korta tiden gick han med på. Fick sen ringa förskolan och prata med honom efter en stund där han gick med på att bli hämtad vid 13 istället så storebror slutar då.
 
Föreläsning ett avklarad. Jag har inte tillräckligt med koffein hemma. Det är alltså inte tråkiga föreläsningar men jag är så trött. Och de här spelas visserligen in efter en fråga men det är inte sagt att vi ska få tillgång till inspelningarna.
 
Skrattar åt det här, så roligt 😂
EA7C8FD8-8C41-4CE6-8804-558D8B534B61.webp
 
Hemma från första gången på vattenrehab, mycket mysigt även om jag mest plaskade omkring och hamnade under vattnet tre gånger - jag är kort och bassängen når mig i princip upp till hakan :meh: Men härligt varmt vatten och en mycket hurtig fysio, den enda enorma nackdelen är att hon spelar schlager för att få igång oss. Även om det inte kändes jobbigt alls så märker jag av det när jag åker hem. Och att jag slarvat med rehab på ena axeln som gör ont när jag gör vissa rörelser och mitt eländiga knä och jag flöt omkring och hamnade nära andra.

Andra nackdelen är att min nya sensor lossnade, bugger också. Har beställt nya dock och de kommer förhoppningsvis snart. Får nog köpa någon vattenfast tejp till nästa gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 797
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp