Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk att mellan åren 1751 och 1790 var genom snittlängden för kvinnor knappt 37 år och för män 34 (!). Kände mig plötsligt gammal för en stund....Tur vi inte lever på 1700-talet känner jag lite spontant
😆
🤪
.
 
Luktade det gott? 🤔

Min kollega har berättat om någon som stoppade in en macka i en lamineringsmaskin... Alltså, jag förstår lite av tankegången men ändå!! :rofl:
Åh, nej! Ny fix-idé.. Hade tänkt skaffa en sådan till jobbet.
Jag skulle nog prova laminera det mesta om jag fick en. Som man gjorde med soda streamern då den kom.
Eller kompisen veterinären som röntgade det mesta med sin röntgen. :laugh:
 
Åh, nej! Ny fix-idé.. Hade tänkt skaffa en sådan till jobbet.
Jag skulle nog prova laminera det mesta om jag fick en. Som man gjorde med soda streamern då den kom.
Eller kompisen veterinären som röntgade det mesta med sin röntgen. :laugh:
Jag har en laminator hemma. Jättekul!
En period marinerade jag in arga lappar som satt i trapphuset och satte sedan tillbaka dom. En typisk grej jag roas mycket av. 😅
 
Ugh, jag beställde broddar som skulle komma fram ikväll redan, bra tänkte jag, så får jag dem innan morgondagen.
Nu visar det sig att leveransen blir vid drygt kl 22, jag kan inte lägga mig tidigare! :arghh::rofl:
Haha åh jag känner med dig. Jag väntar på en leverans som ska komma mellan 20.40 och 21.40. Jag hoppas verkligen att den kommer innan kl 21 för då är det läggdags för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 212
Senast: tanten
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 801
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
373
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp