Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter en ölkorv till efterrättTänkte att jag skulle prova de där färdiga måltiderna i pulver, köpte hallon och provade nu.
Alltså ... Jag fattar att det inte kan vara gott (annars skulle ju folk äta det jämt) men .. Det är ju inte gott!
Myggfritt.Det är -25... *skjut mig*
Åh, nej! Ny fix-idé.. Hade tänkt skaffa en sådan till jobbet.Luktade det gott?
Min kollega har berättat om någon som stoppade in en macka i en lamineringsmaskin... Alltså, jag förstår lite av tankegången men ändå!!
Oj, hade de alltså såna maskiner innan traktorer..?33 hästar! Jag tyckte det var svårt nog att köra par...
Visa bifogad fil 63857
Nu får du säga det märkligaste din kompis veterinären röntgadeÅh, nej! Ny fix-idé.. Hade tänkt skaffa en sådan till jobbet.
Jag skulle nog prova laminera det mesta om jag fick en. Som man gjorde med soda streamern då den kom.
Eller kompisen veterinären som röntgade det mesta med sin röntgen.
Yep!Oj, hade de alltså såna maskiner innan traktorer..?
Jag gick precis och la mig i sängen och satte på väckarklockan kl 21:30Ugh, jag beställde broddar som skulle komma fram ikväll redan, bra tänkte jag, så får jag dem innan morgondagen.
Nu visar det sig att leveransen blir vid drygt kl 22, jag kan inte lägga mig tidigare!
Jag har en laminator hemma. Jättekul!Åh, nej! Ny fix-idé.. Hade tänkt skaffa en sådan till jobbet.
Jag skulle nog prova laminera det mesta om jag fick en. Som man gjorde med soda streamern då den kom.
Eller kompisen veterinären som röntgade det mesta med sin röntgen.
Haha åh jag känner med dig. Jag väntar på en leverans som ska komma mellan 20.40 och 21.40. Jag hoppas verkligen att den kommer innan kl 21 för då är det läggdags för mig.Ugh, jag beställde broddar som skulle komma fram ikväll redan, bra tänkte jag, så får jag dem innan morgondagen.
Nu visar det sig att leveransen blir vid drygt kl 22, jag kan inte lägga mig tidigare!
Klokt!Äter en ölkorv till efterrätt
Jag fick läsa en gång till för att fatta att mening nummer två inte var resultatet av meningen före......den enda enorma nackdelen är att hon spelar schlager för att få igång oss. Även om det inte kändes jobbigt alls så märker jag av det när jag åker hem.